דיגיטל וטק

זום חשפה תכנית שתגדיל הכנסות למפיצים, מה היא תכלול?

תוכנית Zoom Phone Bring Your Own Carrier מציעה הזדמנויות להכנסות חדשות עבור מפיצים, וגמישות מרבית עבור הלקוחות, Zoom Phone Provider Exchange היא תוכנית המקשרת לקוחות ישירות אל ספקי שירות, Zoom Phone הגיע לציון דרך עם מכירה של 2 מיליון רישיונות ארגוניים
מערכת ice | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, freepik, Pixabay)
במהלך Zoomtopia Partner Connect, הכריזה זום כי שותפי ההפצה שלה יקבלו את ההזדמנות למכור רישיונות Zoom Phone Bring Your Own Carrier (BYOC). הם יוכלו בנוסף לחבר לקוחות המשתמשים בהפצת ענן משופרת כדי לגשת לרשתות טלפון ציבוריות אל Zoom Phone Provider Exchange, דרך חדשה לגלות ספקים ולעקוב אחר המסע בשירות עצמי להספקה מאובטחת של מספרי טלפון.
זום נמצאת בימים אלו בהרצה של פיילוט עם מפיצים נבחרים, העומדים בדרישות למכירת רישיונות Zoom Phone BYOC, והיא מצפה לצרף מאגר גדול יותר של מפיצים עד סוף השנה. Zoom Phone, המבוססת על הפלטפורמה האינטואיטיבית של זום, מספק מערכת טלפוניה מבוססת ענן מלאה עבור עסקים בכל הגדלים.
Zoom Phone BYOC הוא פתרון המאפשר ללקוחות ארגוניים גמישות לשמירה על ספקי שירות הטלפון הציבורי הנוכחיים שלהם על ידי העברה על מעגלי קול קיימים אל Zoom Phone בענן, או על ידי התקנה של פתרון היברידי עם Zoom Calling Plans. יכולת רבת ערך זו מאפשרת ללקוחות ליהנות מכל התועלות של Zoom Phone תוך שמירה על חוזי השירות, מספרי הטלפון ועלויות השיחה הנוכחיים עם ספק השירות המועדף.
בעבר רק ל-Zoom Master Agents הייתה הזדמנות למכור עסקאות המשלבות את Zoom Phone ו-Zoom Phone BYOC. כעת שותפי ההפצה של זום בכל רחבי העולם, העומדים בדרישות ואושרו, יוכלו למכור רישיונות Zoom Phone BYOC. לקוחות Zoom Phone BYOC המשתמשים בהפצת ענן משופרת כדי להתחבר לרשתות טלפון ציבורי יוכלו בקרוב גם לגשת אל Zoom Phone Provider Exchange.
פלטפורמת Zoom Phone Provider Exchange החדשה תציע חוויה קלה לשימוש עבור לקוחות Zoom Phone BYOC לחבירת ספק השירות לפי רצונם, ולהגדיר מספרי טלפון ישירות בפורטל של זום. כתוצאה מכך, לקוחות Zoom Phone BYOC יזכו לאפשרויות בחירה רבות יותר ולגמישות במונחים של ספקים והטווח הגיאוגרפי שלהם.
"בזמן שתוכנית הערוצים שלנו ממשיכה להתפתח, אני נרגש להציג את תוכנית המפיצים של Zoom Phone BYOC כהזדמנות חדשה עבור שותפי ההפצה שלנו", אמרה לאורה פאדילה, מנהלת ה-BD והערוצים הגלובליים. "זכינו להצלחה רבה במכירות של Zoom Phone, והגענו לשני מיליון רישיונות תוך עשרה רבעים בלבד, ואני רואה הזדמנויות רבות למפיצים שלנו עם תוכנית Zoom Phone BYOC. Zoom Phone BYOC מספקת ללקוחות את הגמישות להישאר עם הספק הנוכחי שלהם או להשתמש בקלות בשילוב שיענה בצורה הטובה ביותר על הטווח הגיאוגרפי וצרכי השירות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה