השוק

חולה קורונה התגלה במפעל הקוטג' והגבינות של תנובה

מדובר בעובד במחלקת האריזה במחלבת תנובה אלון תבור. רק 15 עובדים נחשפו אליו והם נכנסו מיידית לבידוד. בחברה ניסו להרגיע: "תנובה חיטאה באופן מלא את האזור הרלוונטי ועדכנה את כלל עובדי המחלבה" 
בועז גולדברג | 
תנובה (צילום freepik)
קורונה בקוטג'? אמש (ג') הודיעה תנובה כי עובד במחלקת האריזה במחלבת תנובה של אזור התעשייה אלון תבור התגלה כחולה מאומת בקורונה, לאחר שנדבק מקרוב משפחה. העובד הוכנס לבידוד, כך מעדכנת היום חברת המזון הגדולה בישראל. מדובר במפעל המייצר את הגבינות הרכות - הקוטג', הלאבנה, המעדנים והיוגורטים. תנובה מדגישה כי בשל צעדי זהירות שנקטה בשבועות האחרונים, לרבות ההפרדה בין מחלקות ואגפים, בחדרי אוכל ובהיקף הנוסעים בהסעות - נחשפו לעובד זה רק 15 עובדים והם נכנסו מיידית לבידוד.
תנובה מציינת כי עדכנה את משרד הבריאות והיא פועלת על פי הנחיות קפדניות שהוכנו מבעוד מועד. עוד נמסר מחברת המזון כי היא "חיטאה באופן מלא את האזור הרלוונטי", ועדכנה את כלל עובדי המחלבה. "פעילות הייצור נמשכת כרגיל", מסרו מתנובה. "כל תהליכי ייצור המזון במחלבה הם בטוחים ולא קיימת כל סכנה של מעבר נגיף דרך מזון". תנובה ציינה כי העובד שייך למחלקת אריזות הארגזים, ולא לפסי הייצור של המוצר עצמו. 
תנובה, שהחלה לייצר קוטג' בשנת 1962 ועד שנת 2006 נכלל קוטג' ברשימת המוצרים הבסיסיים בפיקוח ומחירו הוגבל – עומדת באחרונה במרכז עניין נוסף: בפסק דין מלפני כשבועיים, שפרטיו המלאים חסויים בשלב זה, נקבע כי החברה תשיב לקבוצת צרכנים (שתיקבע בהמשך) את הרווח הלא הוגן שהרוויחה החברה בגין מכירת קוטג' בגביעי 250 גרם 9% ו-5%, וזאת בתקופה של ה-1.1.2009 עד 30.6.2011. הסכום המלא יקבע לאחר בחינת הקבוצה הרלוונטית, ועל פי הערכות הוא יעמוד על עשרות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה