השוק

אבי גבאי ואיציק בנבנישתי הודיעו כי יקצצו בתגמול שלהם

לאור המצב במשק והוצאתם לחופשה של אלפים מעובדי סלקום ופרטנר, הודיעו מנכ"לי שתי חברות התקשורת כי יוותרו על מחצית מהתגמול הכספי המגיע להם. בעקבותיהם הצטרפו גם חברי ההנהלה בחברות   
מערכת אייס | 
אבי גבאי, איציק בנבנישתי (צילום דייגו מיטלברג, משה שי)
חברות התקשורת נכנסות מתחת לאלונקת הקורונה: המנכ"לים של קבוצות סלקום ופרטנר הודיעו על קיצוץ משמעותי בתגמול שלהם לאור המצב במשק והוצאתם לחופשה של אלפים מעובדי החברות. 
מנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, החליט לקצץ זמנית את שכרו ב־50%, בעוד הנהלת פרטנר בהובלת של איציק בנבנישתי החליטה מוקדם יותר השבוע לוותר על מחצית מהבונוס השנתי שהיא זכאית לו בשלב זה. עם זאת, הדיון במחצית הבונוס שעליו ויתרו חברי ההנהלה ישוב להתקיים עם החזרה לשגרה, כשחנויות החברה ייפתחו וכשהעובדים שיצאו לחל"ת יחזרו לעבודה סדירה.
לפחות מהבחינה הכלכלית, אין לגבאי סיבה להתגעגע לפוליטיקה. כיום הוא נהנה משכר בעלות של 110 אלף שקל בחודש, כשגם לאחר הקיצוץ הוא ירוויח לא רע - 55 אלף שקל. על פי הערכות, מאז תחילת החודש הוציאה סלקום לחל"ת כ-1,200 עובדים, מבין 3,200 עובדי החברה. מלבד גבאי, כמה בכירים נוספים בחברה החליטו, באופן יזום, על הפחתת שכרם ב־30%. 
חברי הנהלת פרנטר, מלבד ויתורם הזמני על הבונוס, החליטו לתרום ימי חופשה לקרן מיוחדת שהוקמה בשיתוף ועד העובדים בחברה, שמטרתה לסייע לעובדים שנפגעו בעקבות המצב.
משבר הקורונה פגע אנושות באחד ממנועי ההכנסה המשמעותיים של חברות הסלולר, בהן סלקום ופרטנר – שירותי נדידה של ישראל שטסים לחו"ל ולתיירים שמגיעים ארצה. מנוע הכנסה משמעותי נוסף של סלקום הוא מכירת ציוד קצה, דוגמת מכשירי סלולר ואביזרים. לאחרונה, בעקבות המשבר, הודיעה החברה על הפסקת המכירה של ציוד הקצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה