השוק

עומס על רשתות המזון: אין משלוחים עד לאחר פסח

מי שניסה להזמין בימים האחרונים משלוחים מרשתות המזון נתקל בהיעדר זמינות משלוחים, או במועדים הרלוונטיים רק לאחר חג הפסח. בתוך כך עולה חשש כי הלקוחות יחזרו לקנות בעצמם ולהתקהל בחנויות
עינת שחק | 
קניות בזמן משבר הקורונה (צילום pexels)
חרף ניסיונות הגברת היקף זמינות המשלוחים בסופרמרקטים, אשר כללו בין היתר פתיחת סניפי שופרסל במתכונת של 24/7 וגיוס נוסף של כוח אדם ביתר רשתות השיווק, הרשתות לא מצליחות לעמוד בקצב הזמנת המשלוחים אונליין. 
החמרת תקנות הסגר אילצו את כלל האוכלוסייה להישאר בבתים ולהימנע מלהגיע לסופרמרקטים. בפועל, הדבר יצר עומס על רשתות המזון ורובן אינן מסוגלות להעניק אספקה בטווח זמנים רלוונטי של שבוע, וחלקן אף יותר מכך. 
כך למשל, התאריכים הזמינים למשלוח מרשת שופרסל הם לאחר פסח, ברשת ויקטורי עולה הודעה כי אין משלוחים בימים הקרובים למדגם מייצג של הערים תל אביב, חיפה, ירושלים או באר שבע, ברמי לוי אין מועד קרוב בשבוע הקרוב וכך גם במגה אונליין. 
משמעות הדבר היא אילוץ האוכלוסייה הנמצאת בעוצר יציאה מן הבתים לצאת ולרכוש בעצמם פיזית מוצרים ובפרט לקראת חג הפסח אשר פעמים רבות דורש היערכות מקיפה יותר. בתוך כך, עלולים לקוחות רבים לצבוא על רשתות המזון ובעל כורחם לייצר התקהלות מסוכנת.   
משופרסל נמסר: "בעקבות ביקושי שיא חריגים מאד בהיקפם לאור אירועי התקופה, בחלק מהאזורים ישנה דחייה של חלון האספקה במספר ימים. אנו מרחיבים מאד את היקפי הפעילות, לרבות גיוסי למעלה מ 1,500 עובדים לחברה בשבוע האחרון והכשרת עשרות סניפים נוספים לפעילות אונליין, ביצוע עבודת לילה סביב השעון - הכל בכדי לתת מענה לצרכי הלקוחות בימים אלו ולהרחיב את השירות ככל הניתן".
למרות הודעת השגיאה באתר ויקטורי, מסר מנכ"ל הרשת אייל רביד כי "יש משלוחים כל יום לת"א. הכל תלוי כמה מלקטים חדשים מתווספים ברמה יומית, אנו פותחים את חלונות האספקה לפי יכולת ליקוט", עוד הוסיף כי אנו פתוחים רק לאספקות של עד 5 ימים, ולא צפונה בכך מאחר שזה לא רלוונטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה