השוק

one טכנולוגיות רכשה את MySupermarket

חברת טכנולוגיות המידע שמתמחה במתן פתרונות מחשוב נכנסת עמוק לשוק הקמעונאי עם רכישת אתר הקניות והשוואת המחירים. בוואן שואפים לשלש את מספר הרכישות באתר 
רועי בהריר-פרל |  1
עדי אייל, מנכ"ל חברת ONE (צילום Regev Art Photography)
סגר הקורונה מביא לכך שהרבה יותר אנשים זקוקים לשירותי סופרמרקט מקוונים - מה שגורם כעת לחברת טכנולוגיית המידע one טכנולוגיות לרכוש את חברת  MySupermarket ישראל.
החברה הנרכשת, היא הבעלים של האתר הפופולרי מייסופרמרקט, בו מתבצעות אלפי עסקאות מדי חודש ובין השאר נמכרות בו סחורות של רמי לוי, שופרסל, ויקטורי, מגה ויינות ביתן. בנוסף לפלטפורמת הקניות, האתר משמש גם להשוואה בין מחירי המוצרים ברשתות השונות ובניתוח של ביג דאטה עבור שירותי מידע עסקי ללקוחות גדולים. 
וואן טכנולוגיות היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי שוק של 1.6 מיליון שקל, ומעסיקה כ-4,000 עובדים בארץ וברחבי העולם. עיקר התמחותה הוא במתן פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ. 
לחברה יש יותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, המסחר, הקמעונאות, ההייטק ועוד. את מייסופרמרקט היא רוכשת כעת בסכום שמוערך בכמה מאות אלפי דולרים, ואולם סכום הרכישה המדויק לא דווח. 
ואולם, העובדה שואן טכנולוגיות רכשה את מיי סופרמרקט בכמה מאות אלפי דולרים בלבד מהדהדת נוכח ההשקעה העצומה באתר הקניות לאורך השנים. עד כה, לפי נתוני IVC, מיי סופרמרקט הצליחה לגייס יותר מ-30 מיליון דולר. עם זאת, יש לציין כי וואן רכשה את הפלטפורמה של החברה לפעילות בישראל בלבד - מה שאומר שהבעלים הנוכחי יוכל להפעיל את האתר בחו"ל על בסיס הפלטפורמה הקיימת.  
לדברי מנכ"ל החברה עדי אייל, "המומחיות של mySupermarket בהקמת אתרי סחר מקוון מהווה תוספת כוח לפעילות של ONE במגזר זה, הכוללת מערכות ERP לניהול הרשת הקמעונאית, קו הקופות ושרשרת הליקוט, מבצעים, self-checkout, ניהול מועדוני לקוחות ועוד. ל-mySupermarket יש צוות חזק שבמסגרת החיבור עם ONE יוסיף לפתח ולהעשיר את מגוון הפתרונות שמציעה הקבוצה לטובת משתמשי הקצה והקמעונאים כאחד". עוד הוא הוסיף: "המטרה שלנו כרגע היא להכפיל ולשלש את מספר הרכישות באתר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אי דיוקים בכתבה
    רועי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא שווה יותר ממיליון וחצי שח
    סגור