השוק

מנכ"ל מדיוי מסתבך במקדוניה: צו מעצר בגין גידול קנאביס לא חוקי

איש העסקים הישראלי מנחם כהן, בעל השליטה בחברת הקנאביס הפועלת במקדוניה, חשוד בגידול קנאביס מזן בעל רכיב ממכר. בעקבות הדיווח מניית החברה ירדה ב-7% 
מערכת אייס | 
מנחם כהן, מנכ"ל מדיוי (צילום מתוך אתר מדיוי, pixabay)
איש העסקים הישראלי מנחם כהן מסתבך. הרשויות במקדוניה הוציאו בימים האחרונים צו מעצר נגד בעל השליטה ומנכ"ל חברת הקנאביס מדיוי, בעקבות החשד כי חברה בת של מדיוי – Kannatek Doo-skoopie – גידלה סם נרקוטי בחוות גידול מקומית, אף שהדבר אסור בדין המקומי. בעקבות זאת ירדה היום מניית מדיוי, ששווייה בבורסה 15.6 מיליון שקל, ב-7%.
על פי הסיכום מול הרשויות במדינה, התחייבה מדיוי לגדל במקדוניה קנאביס מסוג HEMP בלבד (ללא המרכיב הנרקוטי). לאור כל אלה, כהן, שאר מנהלי החברה והסניף המקומי של החברה הבת חשודים כולם בפעילות פשע מאורגן. כהן עצמו נמצא כרגע בישראל, ועורך דינו מסר לחברה הבת כי הוא סבור שיש "טענות טובות וראיות ברורות" להוכיח את חפותו.
קראו עוד ב-ice
מדיוי מיהרה לדווח היום למשקיעים כי נודע לה מעורך הדין של החברה הבת כי "הוצא צו מעצר מקומי לצורכי חקירה למשך 30 יום נגד מנהל הפעילות של החברה במקדוניה ונגד הבעלים כהן – בעל השליטה המנכ"ל והדירקטור בחברה. זאת בחשד כי שטחי הגידול של החברה המקדונית, יועדו לגידול וייצור סם נרקוטי – שמשמעותם פשע מאורגן. לטענת הרשויות המקדוניות, ה-HEMP שגידלה החברה הינו למעשה קנאביס מסוג מריחואנה שאסור לשימוש במקדוניה". 
עוד הבהירה החברה בדיווח כי בידי עורך הדין המקדוני מסמכים המוכיחים כי המשטרה והסוכנויות הממשלתיות הרלוונטיות היו מודעות לפעילות של החברה המקדונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה