השוק

הושג הסכם: המסעדות והמלונות יחזרו לעבוד בשבוע הבא

איגוד המסעדות הגיע להסכם עם משרד הבריאות לפיו תותר פתיחת מסעדות ומלונות כבר בשבוע הבא, לעסקים מעל 100 לקוחות לא תתאפשר תפוסה מלאה. גם עונת הרחצה חוזרת רשמית
שרון טל | 
מסעדה (צילום pexels)
לאחר שלושה חודשים בהם ענפי המסעדנות והמלונאות לא עבדו בשל משבר הקורונה, הושג היום (ג'), הסכם בין משרד הבריאות לאיגוד המסעדות, שיאפשר לפתוח את המסעדות והמלונות כבר בשבוע הבא – ב-27 למאי, קצת לפני שבועות.
במסגרת ההסכם יוכלו לפעול גם ברים אך לא יתאפשרו הופעות. בעסקים בהם עד 100 לקוחות תותר תפוסה של עד 100% תוך שמירה על מרחק בין סועדים, ובעסקים מעל 100 לקוחות תותר תפוסה של עד 85%.  
קראו עוד ב-ice
כמו כן, הוחלט היום לאפשר רשמית את פתיחת עונת הרחצה כבר מחר (ד'), זאת לאחר שהחופים היו גדושים במתרחצים בסוף השבוע האחרון, אך ללא מציל. במשרד הבריאות ככל הנראה הבינו את העובדות בשטח, אך כעת צפויים לדרוש מהמתרחצים בחופים לעטות מסכות, דבר שיישומו מוטל בספק ויגרור ככל הנראה רק דוחות למתרחצים, אם בעיריות יחליטו לאכוף את האיסור.
לפי ההנחיות החדשות לחופים, בכל שעה עגולה תושמע בחופים כריזה לפיה "בהתאם להנחיות משרד הבריאות הנך מתבקש לחבוש מסכה בכל זמן שהותך בחוף וכן לשמור מרחק של 2 מטרים בין מקבץ נופשים למשנהו. בילוי נעים". עוד נקבע כי המרחק בין המתרחצים של 2 מטרים יסומן, יוצב שילוט מפורט בחופים, שירותים יחוטאו מדי שעה, ולא יותר שימוש במלתחות ובמקלחות במבנים סגורים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה