השוק

מסיבת מסיכות: משרד הבריאות יתיר פתיחת אולמות אירועים תחת מגבלות

שר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין החליט לאפשר את פתיחת האולמות וגני האירועים תחת מגבלות שידרשו מהאורחים ומהעובדים לעטות מסכות לאורך האירוע, לעבור רישום ותשאול טרם הכניסה לאולם. תוגבל כמות האורחים באולם לפי שטחו
שרון טל | 
יולי אדלשטיין (צילום ארז חרודי – עושים צילום, freepik)
לאחר שהתירו לפתוח את המסעדות ובתי הקפה ב-27 במאי, החליט משרד הבריאות על החזרת האולמות וגני האירועים לפעילות ב-14 ביוני, בהתאם למתווה שיאפשר את פתיחתם ושמירה על בריאות האורחים.
על פי המתווה, בכניסה לאולם יידרשו האורחים לרישום ותשאול על אודות מצבם הרפואי, ייבדק חום בכניסה ואוכלוסיות בסיכון יועברו לאזור הושבה נפרד, ותידרש הפרדת שולחנות למשפחות גרעיניות.
כמו כן, תוחל מגבלת אנשים באירוע של 2 מ"ר לכל אורח. באולמות שיכולים להכיל ברישיון העסק מעל 200 אורחים יותר אכלוס של עד 85% מהמותר ברישיון העסק.
העובדים באולמות האירועים יידרשו לעבוד עם מסכות ולהפקיד על רחיצת ידיים בתדירות גבוהה. כמו כן, האזורים המשותפים כמו שירותים יידרשו לעבור ניקיון מוגבר לאורך הערב.
למרות ההנחיות על הנייר, סביר להניח שיישומן בפועל קשה למדי. הן בשל העובדה שהאורחים יידרשו לעטות מסכות לאורך כל הערב, למעט במהלך אכילה ושתייה בשולחנות, דבר שצפוי להקשות עליהם, וספק אם מי מעובדי האולם, יאכפו זאת בפועל. ריקודים באירוע מן הסתם יותרו, אך גם כאן לא ברור כיצד יעטו האורחים מסיכות בין צ'ייסר לצ'ייסר ברחבה, שלא נדבר על הכלה והחתן, שיושב על כתפי חבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה