השוק

הוט פרסמה דוחות: 14 אלף יותר מנויים, אבל ההכנסות כמו לפני שנה

החברה רשמה גידול במצבת הלקוחות הן במגזר הנייח והן בסלולר, אך הצמיחה בפעילות כמעט ולא השפיעה על ההכנסות. המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין: "HOT ממשיכה לגדול בכל מגזרי הפעילות"
איתי פת-יה | 
טל גרנות גולדשטיין (צילום יחצ)
הצמיחה של HOT בשנה האחרונה כמעט ולא השפיעה על הכנסותיה. זו אחת המסקנות הבולטות מהדוחות שפרסמה החברה האם, קבוצת אלטיס הפועלת באירופה.
לפי הנתונים שהציגה החברה, מצבת מנויי שירותי הכבלים עלתה ב-14,000 אלף לקוחות בתום הרבעון החולף. במגזר הסלולר HOT Mobile הצטרפו עוד 5,000 מנויים נטו, כלומר בקיזוז אלה שעזבו, כשבחברה מציינים כי מדובר ברבעון שישי ברצף של צמיחה בהיבט זה.
נכון לסוף הרבעון מצבת לקוחות הסלולר עמדה על 1.35 מיליון מנויים. ללקוחות האינטרנט במהירות 500 מגה הצטרפו 12 אלף מנויים חדשים, ובסך הכל מספר המנויים לשירות עמד בסוף הרבעון על 32 אלף איש.
קראו עוד ב-ice
אולם, למרות הגידול בלקוחות, ההכנסות מכלל הפעילות של HOT צמחו מאז הרבעון המקביל אשתקד בשיעור של 0.1% בלבד והסתכמו ב-950 מיליון שקל, זאת על בסיס מטבע מקומי. בחישוב לפי שער האירו, מדובר בעלייה של 6.4% אחוז. בהתייחס להכנסות מהמגזר הפרטי לבדו נרשמה צמיחה בשיעור של אחוז לעומת תחילת 2019, גם זאת על בסיס מטבע מקומי.
מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, אמרה בהתייחס לדוחות: ״החברה עובדת לילות כימים כדי לענות על ביקושי השיא שהחלו בתקופת הקורונה, עם גידול של עשרות אחוזים בצריכה שירותי התקשורת, לרבות האינטרנט, הטלוויזיה, הסלולר והטלפון הקווי".
"צלחנו את התקופה הזאת בעזרת עובדים מקצועיים ומסורים, תוך ההחלטה לפיה אף אחד מהעובדים לא יוצא לחל"ת. HOT כקבוצת תקשורת ממשיכה לגדול בכל מגזרי הפעילות ונמשיך להעמיק את פעילותנו נוכח הדרישה הגבוהה שנצפתה במשבר הקורונה לגלישה וצריכת תכנים מהבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה