השוק

הלקוחות הסתערו על הסניפים ושופרסל רשמה רווח של 90 מיליון שקל

הקורונה הקפיצה את הביקושים והביאה לצמיחה בהכנסות ובפעילות האונליין של רשת הקמעונאות, שכמעט והכפילה את השורה התחתונה במהלך הרבעון. פעילות רשת הפארם BE עדיין הפסדית - אולם ההפסד נחתך בחצי

איתי פת-יה | 
דוחות שופרסל (צילום freepik)
שופרסל מציגה תוצאות חיוביות לרבעון הראשון של השנה, כשהיא כמעט מכפילה את רווחיה וברשת הפארם BE חותכת בחצי את ההפסדים. כך עולה מהדוחות הכספיים לרבעון החולף שמפרסמת היום (ד') רשת הקמעונאות.
הכנסות הרשת עלו ב-18.5% בהשוואה לתקופה המקבילה והסתכמו ב-3.7 מיליארד דולר. בחנויות הזהות, כלומר באותם הסניפים שנדגמו בתקופה המקבילה, המכירות גדלו ב-17.5%. הרווח התפעולי צמח מאז הרבעון המקביל בכשליש והגיע ל-171 מיליון שקל. הודות לכך, הרווח הנקי כמעט והכפיל את עצמו, ועמד על 90 מיליון שקל בסוף הרבעון, לעומת 48 מיליון ברבעון הפותח אשתקד.
קראו עוד ב-ice
פעילות האונליין צמחה, בין היתר בהשפעת הגבלות על התנועה שהוטלו במחצית חודש מרץ, והמכירות בה היוו 17.5% מכלל מכירות המזון של שופרסל. מדובר בגידול של עמט 10% לעומת הנתח של פעילות האונליין בתקופה המקבילה. בחודש אפריל, תחילתו של הרבעון הנוכחי, מכירות האונליין עלו כבר ל-19.7% מכלל מכירות המזון. המותג הפרטי של שופרסל חווה עליה מזערית של 1.6%, כשהנתח של מוצרי המותג עמד בסוף הרבעון על 25.5%, לעומת 25.1% לפני שנה.
בגזרת רשת הפארם BE שהושקה לפני כשנה וחצי, הרחבת פעילות עדיין כרוכה בהפסדים, אולם אלה צומצמו בחצי, כש-BE רשמה ברבעון החולף הפסדים של 8 מיליון שקל, בהשוואה ל-16 מיליון בתחילת 2019. בשופרסל מייחסים זאת לשיפור בביצועים של BE, התייעלות תפעולית והרחבת הסינרגיה עם רשת הקמעונאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה