השוק

"מנותקים, נמאסתם": נתניהו וגנץ הצביעו נגד דמי אבטלה לעצמאים

ראש הממשלה והחליפי יצאו במיוחד מישיבת הממשלה והצביעו נגד דמי אבטלה לעצמאים. נשיא לה"ב: "הייתה לכם הזדמנות להעניק לנו חבל הצלה ופישלתם"
שרון טל |  2
נגד דמי אבטלה לעצמאים. בני גנץ בנימין נתניהו (צילום ערוץ הכנסת, לה"ב)
למרות ההבטחות כי יתמכו ויסייע לעצמאים במדינת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ, הפנו לעצמאים את גבם ברגע האמת.
בישיבת הממשלה היום (ד'), הצביעו ראשי הממשלה המכהן והחליפי, נגד הצעות החוק של ח"כ יאיר לפיד ועודד פורר, שמטרתם לאפשר דמי אבטלה לעצמאים. גנץ ונתניהו יצאו במיוחד מישיבת ממשלה כדי להבטיח שלא יהיה רוב לאופוזיציה ושתי הצעות החוק נדחו בהצבעה.
דחיית הצעות החוק התקבלה בזעם בקרב נשיא ארגון לה"ב רועי כהן: "ראש הממשלה ישב איתנו, הסתכל לנו בעיניים והבטיח דמי אבטלה לעצמאים. עכשיו, כשניתנה לו ההזדמנות (בפעם מי יודע כמה), ראש הממשלה בנימין נתניהו ובתמיכה של ראש הממשלה בני גנץ, הפילו את חוק דמי אבטלה לעצמאים".
 
קראו עוד ב-ice
"חוק, שבזמן הקורונה ראינו כמה הוא חיוני לעצמאים, שיכל להזרים חמצן לעסקים ולמנוע מפולת במגזר העסקי בישראל. עכשיו, כשאנחנו כבר בתחילתו של הגל השני, כנראה שני ראשי הממשלה שלנו מעדיפים להתעסק בהטבות מס וסיפוח- רק לא במה שימנע את קריסת המשק. רבותיי, ראשי הממשלה של ישראל- המכהן והחליפי, אנחנו רגע לפני דומינו אימים - המגזר העסקי לא ישרוד עוד סגר קורונה, ועסק אחר עסק יפלו כאן אל תוך תהום עמוקה. הייתה לכם הזדמנות להעניק לנו חבל הצלה ופישלתם ואנחנו לא נרפה עד שתהיה כאן רשת ביטחון סוציאלית לעצמאים , לא באנו לבקש צדקה אלא צדק לחצי מיליון עצמאים במדינת ישראל ויהיה כאן דמי אבטלה לעצמאים ולא יעצרו אותנו במהלך הכה מתבקש למדינת ישראל".
ח"כ יאיר לפיד צייץ בטוויטר לאחר דחיית ההצבעה ותקף את נתניהו וגנץ: "ראש הממשלה והצל החליפי שלו הגיעו בכבודם ובעצמם להצביע עכשיו נגד הצעת החוק שלנו ושל ארגוני העצמאים למתן דמי אבטלה לעצמאים. אתמול הם חילקו בלי שום בעיה מאות אלפי שקלים לכיס של ביבי. היום הם מצביעים נגד העצמאים והעסקים הקטנים שלא מצליחים לנשום. הבושה מתה. מנותקים נמאסתם".
 
גם ח"כ מרב מיכאלי ממפלגת העבודה שבקואליציה צייצה: "ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ הגיעו למליאה במיוחד כדי להצביע נגד דמי אבטלה לעצמאיות ועצמאים. מי אמר שאין אחדות?".
ח"כ אורנה ברביבאי מיש עתיד צייצה: "שני ראשי הממשלה שלנו, הצביעו כעת נגד דמי אבטלה לעצמאים. ממשלת חירום מנותקת - במיטבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסבירו מה הסיבה לאיך שהצביעו?
    גל 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא תמכו? והכי עצוב, על מצביעי גנץ זה ישפיע - ביקורת והשפעה בפועל על בחירתו בעתיד. למצביעי ביבי זה לא יזיז, ימשיכו להגן עליו גם כשהוא דורך עליהם. כבר רגילים לזה.
    סגור
  • 1.
    מילא ביבי... כבר רגילים. תראו למה הפך בני גנץ
    גל מוזס 06/2020/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מחמיץ אף הזדמנות לחסל את מה שנשאר מהבייס שלו. המסכן עוד לא קולט שראש ממשלה חליפי הוא יהיה רק בחלום. היה שווה, בני?
    סגור