השוק

הקיצוצים הגיעו להיי טק: אמדוקס נערכת לפטר כאלף עובדים

המשבר פגע גם בחברת התוכנה הישראלית שמעסיקה כ-4,500 עובדים בארץ וכ-25 אלף עובדים בעולם. בישראל צפויים בין 200 ל-300 מפוטרים. המהלך נובע מפגיעה צפויה בהכנסות כתוצאה ממשבר הקורונה 
אילן שניג | 
אמדוקס (צילום wikimedia)
משבר הקורונה מגיע להיי טק: חברת התוכנה הישראלית אמדוקס מבצעת קיצוצים נרחבים ונערכת לפטר כאלף עובדים, לרבות בכירים. ההערכה היא שבסניפיה בישראל צפויים להיות בין 200 ל- 300 מפוטרים. 
המהלך נובע מפגיעה צפויה בהכנסות כתוצאה ממשבר הקורונה. במקביל נמצאת החברה בעיצומו של גיוס עובדים לפרויקטים חדשים והרקע לפיטורים ולקיצוצים בהוצאות החברה הוא הצפייה לירידה בהכנסות בעקבות משבר הקורונה. עיקר פעילותה העסקית של אמדוקס היא בארצות הברית שם היא מכניסה כ-691 מיליון דולר מתוך כמיליארד הכנסות לרבעון. שם משבר הקורונה נמשך בעיצומו והפעילות העסקית של מרבית החברות נמצאת בהאטה ולכן נאלצה להוריד את התחזיות שלה לשנה הקרובה.
 
קראו עוד ב-ice
אמדוקס, שבסיסה ברעננה, מפתחת מערכות תוכנה לחברות תקשורת דוגמת AT&T ועוסקת בפיתוח מערכות תמיכה תפעוליות לניהול הרשת ומערכות ניהול קשרי לקוחות. באפריל היא הקפיאה העלאות שכר שהיו אמורות להגיע לעובדים וביקשה מכל עובדיה לצאת ל-13 ימי חופשה במהלך הרבעון השני של השנה. החברה הייתה מהראשונות להגיב למחלת הקורונה כאשר ביטלה את השתתפותה בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה והעבירה את כל 25 אלף עובדיה לעבודה מהבית.
תגובת אמדוקס: "כקבוצה גלובלית אחראית המונה עשרות אלפי עובדים, אמדוקס בוחנת באופן שוטף התאמות נדרשות במבנה ההוצאות שלה תוך הסתכלות אסטרטגית על מצבת כוח האדם והתאמתה לצרכים העסקיים המשתנים. הדבר נכון במיוחד בתקופה מורכבת זו, של אי ודאות מתמשכת בשווקים הגלובליים. אמדוקס ממשיכה לגייס עובדים באופן נרחב בתחומים בהם פעילותה צומחת, להשקיע במנועי הצמיחה ולדאוג להון האנושי שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה