השוק

העניים החדשים: "רוצים לגנוב ולהיכנס לכלא רק כדי שיהיה מה לאכול"

איש הסאונד אייל אלטרץ, שנמצא במצב של פת לחם, מגיב לצחי הנגבי שטען כי הביטוי 'אין מה לאכול' הוא חרטא: "איך מישהו שהוא אוכל חינם יכול להבין אותי ואת החברים שלי -  פשוט גועל נפש כמה הם מנותקים" 
אילן שניג | 
צחי הנגבי, אייל אלטרץ (צילום רשת 12, פייסבוק/אייל אלטרץ)
סערת צחי הנגבי ממשיכה להכות גלים. הנגבי אמר בראיון לאופירה וברקוביץ ביום שישי כי האמירה ש"לאנשים אין מה לאכול היא מוגזמת" ועורר תגובות קשות. אחת מהן של איש הסאונד אייל אלטרץ, שגם פנה להנגבי בווטסאפ (לאחר שהנגבי כבר התנצל) וכתב לו: "אני רוצה להגיד לך שאני מתבייש שאנשים כמוך מייצגים אותי בממשלה, אתה פשוט ביזיון, ואני יעשה את כל מה שאני יכול שבבחירות הבאות אתה וחבורת אוכלי חינם שלא עבדתם יום בחיים שאני יעשה הכל שזאת תהיה הפעם אחרונה שלכם בכנסת אני אצביע טיבי ולא לכם". התגובה של הנגבי, היתה מקוממת לא פחות. הוא כתב לו: " אתן את הנייד שלך לטיבי ביום שני בכנסת. מקווה שהחיבור ביניכם יעשה טוב לעם ישראל". 

 
היום אייל אלטרץ מתקשה להירגע ומספר לנו מה עובר עליו בתקופה האחרונה: "כבר ארבע חודשים שאני לא מרוויח שקל. כל הזמן מורחים אותנו שנקבל מענקים וזה פשוט שקר" הוא אומר לנו.
 
- לא קיבלת בכלל תמיכה עד עכשיו?
"אנחנו אמורים לקבל מענק של שלושת אלפיים שקל שזה בדיחה, אין אפשרות להתקיים ככה בכבוד".
 
- ואני מבין שאתה לא היחיד, גם חברים שלך סובלים מבעיות דומות?
"כן, אנשים רוצים לגנוב ולהיכנס לכלא כדי שיהיה להם מה לאכול. קח למשל את חבר שלי, איש סאונד מהמובילים בארץ - עושה סאונד לדודו אהרון מאיה בוסקילה -  הגיע עכשיו למצב של יאוש. הוא גרוש עם שלושה ילדים והוצאות לפועל בלי סוף ובאמת אין לו דרך לצאת מזה והכלא מתחיל להיראות לו פתרון טוב".
 
- מה המסר שלך לצח הנגבי?
 "איך מישהו שהוא באמת אוכל חינם יכול להבין אותי ואת החברים שלי הריי הוא בחיים לא עבד בשביל המשכורות הענק שהוא גוזל מאיתנו. אם אני הייתי מקבל כל חודש חמישים אלף שקל משכורת, מבטיח לכם, גם לי לא היה חסר אוכל" .
 
אתה מרגיש הממשלה מנותקת מהציבור?
"כל כמה זמן קם איזה ליצן תורן מהממשלה וצוחק לנו בפנים. זה פשוט גואל נפש כמה הם מנותקים מהעם, פשוט ממשלת בדיחה, לא ממשלת חירום. פשוט בושה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה