השוק

המסעדות ניצלו מסגירה – ענף התרבות לא: כל ההגבלות החדשות

שעות בודדות אחרי כניסת ההגבלות הקודמות לתוקף, הממשלה אישרה הנחיות חמורות יותר, בהם סגירה של אולמות, ברים, מועדונים וחדרי כושר, איסור על קיום מופעי תרבות, והגבלת אוטובוסים ל-20 נוסעים בלבד
איתי פת-יה | 
בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
בתום ישיבה ארוכה אישרה הממשלה הגבלות חדשות להתמודדות עם ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה, שיחולו באופן מיידי. הוחלט כי אולמות אירועים, מועדונים וברים יסגרו (גם כאלה בבתי מלון) ולא יתאפשר קיום מופעי תרבות.
באשר למסעדות, אלה יוגבלו ל-20 לקוחות בישיבה באזור סגור ו-30 נוספים בישיבה בחוץ. עוד יסגרו חדרי הכושר ובריכות השחייה הציבוריות. בבתי הכנסת תתאפשר תפילה של עד 19 איש, שאר ההתקהלויות יותרו עד 20 משתתפים – תוך הקפדה על מרחק של שני מטר ועטיית מסיכה. באוטובוסים לא יופעל המזגן והפעלתם תוגבל לתפוסה של 20 נוסעים.
לצד זאת יאסר קיום פעילות ספורט מאורגנת עם קהל ולמעט גילאי גן עד כתות ד' תושבת פעילות בית הספר של החודש הגדול, הקייטנות ואיתם גם פעילויות הנוער. כמו כן, משרדי הממשלה יחייבו 30% מעובדים לעבוד מביתם. 
 
קראו עוד ב-ice
מדובר בהחמרת ההנחיות שנכנסו לתוקף רק הבוקר והתקבלועל ידי קבינט הקורונה בסוף השבוע שעבר. לפי ההגבלות הקודמות התאפשרה פתיחת הברים והמועדונים תוך מגבלת 50 משתתפים, וכן אושר המשך קיום מופעי התרבות.
בישיבת הממשלה הזהיר ראש הממשלה נתניהו כי "אנחנו פסע מסגר מלא". ראש הממשלה החליפי בני גנץ הציע להחיל כעת "צעדים דרסטיים" במטרה למנוע נקיטה ב"צעדים יותר דרסטים" בהמשך, כשהוא מתנה את הדברים בפיצוי כלכלי "מהיר ואפקטיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה