השוק

עוזרים למי שעוזר: 60 מיליון שקל יוקצו למיזמים שיתמכו בעסקים קטנים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה מוציאה קול קורא למיזמים שיעזרו לעסקים אלה להיחלץ ממשבר הקורונה. הסוכנות תשקיע או תעביר מענק חד פעמי למיזמים אלה, שיוכל להגיע לעד 15 מיליון שקל
איתי פת-יה | 
עמיר פרץ (צילום פייסבוק)
משרד הכלכלה הוציא קול קורא למיזמים שיעזרו לעסקים קטנים להתמודד עם נזקי משבר הקורונה. את התכנית, שהיקפה נאמד בכ-60 מיליון שקל, מקדמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. הכספים יועברו בדמות השקעה או סיוע חד פעמי לאותם המיזמים.
למיזמים מימוניים, קרי כאלה שתפקידם לסייע לעסקים הקטנים במימון פעילותם ובמצוקות תזרימיות, ינתן מענק של עד מחצית מעלות המיזם כולו, ולא יותר מ-15 מיליון שקל. למיזמים עסקיים, שיספקו פתרונות שאינם כספיים – כלומר הצעות לייעול, ליווי, פיתוח הפעילות וכו' – ינתן גם כן מענק של 50%, כשהתקרה תהיה נמוכה יותר ותעמוד על 5 מיליון שקל. בתקופה האחרונה הוקמו מיזמים שכאלה המקשרים בין מעסיקים למחפשי עבודה וכן למתנדבים, כמה מהם בענף החקלאות למשל.
 
קראו עוד ב-ice
במקביל, תכנית מעוף-טק, גם היא של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, השיקה פרויקט במסגרתו עמותת בוגרי 8200 תסייע בהתנדבות ליזמים ששירות המילואים שלהם מצטבר ל-150 ימי מילואים מדי שנה ובכך מעקב את פיתוח העסקים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה