השוק

אילת לא תנותק: הושג תקציב הסיוע להמשך טיסות ישראייר

שעות אחרי שבחברה איימו להפסיק את הטיסות לעיר, הודיעה שרת התחבורה מירי רגב כי נמצא התקציב שיאפשר את המשך הפעלתן. ישראייר תוסיף שתי טיסות יומיות לאילת לטובת התושבים שמגיעים למרכז לטיפולים רפואיים
איתי פת-יה | 
ישראייר (צילום Bram Steeman from wikimedia)
לא לקח הרבה זמן בין האזהרה לפתרון המשבר: שעות אחרי שבישראייר איימו להפסיק את הטיסות לאילת בשבוע הבא, שרת התחבורה רגב הודיעה כי נמצא התקציב שיאפשר את המשך הפעלתן.
ישראייר היא היחידה שעדיין מפעילה את הטיסות בקו אילת-נתב"ג, וכרגע עקב ההגבלות מדובר בפעילות הפסדית עבורה, כיוון שמחיר הטיסה לאילתים נמוך יותר מזה של שאר הנוסעים – שכידוע בימים אלה לא מרבים לפקוד את העיר. על כן ביקשה את סיוע המדינה, זאת כדי שתושבי העיר, בהם כאלה שמגיעים למרכז לצורך טיפולים רפואיים שאינם ניתנים באילת, יוכלו להמשיך לקבלם.
 
קראו עוד ב-ice
הסיוע, שהיקפו טרם פורסם אך ככל הנראה יעמוד על מאות אלפי שקלים, יאפשר את הוספתן של שתי טיסות בקו מדי יום – כלומר שבע טיסות בסך הכל. כך, הטיסה המוקדמת ביותר תצא ב-7:30, וזו האחרונה תנחת בעיר ב-18:30. ביום שישי יתווספו גם שתי טיסות עבור הצוותים הרפואיים שמגיעים לעיר מהמרכז, כשהטיסה האחרונה תנחת ב-13:00 בשדה התעופה רמון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה