השוק

המלחמה בין אייל גולן לבני פרץ: איתי לוי עוזב את "ליאם הפקות"

שלושה חודשים לאחר שפירקו את החבילה, מגיעות פרישות נוספות מחברת ההפקה של גולן: איתי לוי עוזב אחרי 5 שנים ומצטרף לדקל וקנין. גולן: "ההצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי"
אילן שניג |  4
אייל גולן, בני פרץ, איתי לוי (צילום פייסבוק/אֶרן חן, איתי לוי, מסך רשת 13)
איתי לוי עוזב את "ליאם הפקות" שבבעלותו של אייל גולן אחרי חמש שנים. בהודעה מטעם "ליאם הפקות" נמסר כי הוחלט על פרידה בהחלטה משותפת עם איתי לוי: "ליאם הפקות ליוותה את איתי לוי בתחילת דרכו, משנת 2015 וחתומה על פרויקטים משמעותיים, שיתופי פעולה והצלחות רבות במהלך הקריירה שלו".
הסכסוך בין גולן לפרץ החל לפני מספר חודשים לאחר שגולן האשים את פרץ בכך שלקח מקופת המשרד עשרות מיליוני שקלים לצרכיו האישיים  ודרש מפרץ כי יפסיק לייצג אותו. פרץ הכחיש את הטענות וטען כי גולן חייב לו כספים בגין הפרת חוזה והתחייבויות קודמות וכי הוא זה שהביא את גולן להצלחותיו הכספיות.
איתי לוי מסר: "בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה, וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי לליאם הפקות, ולאייל גולן - על דרך ארוכת השנים בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות".
אייל גולן מסר: "כבר בתחילת הדרך זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה של איתי לוי. הכמיהה להצלחה והנחישות שבערה בו בשילוב של עשייה ועבודה קשה יצרה הצלחה חסרת תקדים. אני מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המופלאה שעבר ומההצלחה שלו. הצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי. אני אמשיך ללוות ולהיות לצידו בכל מה שיצטרך. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
לפני מספר שבועות הוחלט כי דקל וקנין "הזמיר הצעיר", יצא לדרך עצמאית ועכשיו גולן חווה אבידה גדולה עוד יותר על רקע הסכסוך עם האמרגן שלו לשעבר, בני פרץ. בתוך כך ליאם הפקות הודיעה כי תשתף פעולה עם חברת בלוסטון, נציגת לייב ניישן בישראל, והם יקימו ביחד חברה שתנהל אמנים במוזיקה הים תיכונית.
חברת ליאם הפקות הוקמה בשנת 2006 והינה מהמובילות בתחום הפקות המוסיקה והבידור בישראל. החברה בבעלותו של אייל גולן, מתמחה בהפקות, ייצוג אומנים בתחום המוסיקה הבידור ומופעים למגזר הציבורי והפרטי בישראל וברחבי העולם. בחברה מיוצגים האומנים אייל גולן,  נסרין קדרי, לואי עלי, רועי סנדלר, שדרן הרדיו ואיש הטלוויזיה ירון אילן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כפוי טובה יותר
    מגלי 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח עוסב עשה על אייל מיליונים טם לא טייל היה ממשיך לשיר בברים
    סגור
  • 2.
    מה יותר טוב לאיתי זמר ענק או איש עסקים ענק ? (ל"ת)
    שובל 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דקל וקנין
    אלי 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה זמיר????? אולי עורב
    סגור
  • אם התכוונת לאיתי אז תדע לך שהוא זמר ענק ובנאדם טוב (ל"ת)
    שובל 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור