השוק

המחאה הבאה? נפגעי משבר הקורונה מקימים איגוד מובטלים

לראשונה בישראל: השכירים והעצמאיים חוברים יחד תחת ארגון אחד. דורשים מענק קורונה בגובה 100% מההכנסה: "נמאס לנו מפירורים, הממשלה המנותקת לא רואה אותנו והמשפחות שלנו קורסות"
אילן שניג | 
איגוד המובטלים (צילום פייסבוק)
מסימני המשבר: איגוד מובטלים חדש קם בישראל. שכירים, עצמאין ובעלי עסקים קטנים שקרסו מתאגדים כדי לבוא בדרישות לממשלה. הם טוענים שהממשלה מנהלת את המשבר בצורה כושלת ודורשים מענק קורונה בגובה 100% מההכנסה עד לסיום המשבר: "נמאס לנו מפירורים, הממשלה המנותקת לא רואה אותנו והמשפחות שלנו קורסות. דורשים מענק קורונה בגובה 100% מההכנסה, עכשיו!" כתבו בעמוד פייסבוק שפתחו.
 

שלום לכל העוקבות והעוקבים החדשים של העמוד! ביומיים האחרונים הצטרפו לאיגוד למעלה מ-600 מובטלות ומובטלים, שכירים ועצמאים...

פורסם על ידי ‏איגוד המובטלים‏ ב- יום רביעי, 8 ביולי 2020
יואב הראבן ממקימי האיגוד, בן 25, נמצא בחל"ת מבית המלון בו עבד: "כבר ארבעה חודשים שאני בבית והכי נורא שאין שום אופק או תקווה. אני מדבר עם חברים וכולם באותו מצב, למי שאין הורים שיכולים לעזור פשוט אבוד. ואז באים פוליטיקאים מנותקים, ואומרים שאנחנו בכיינים ושזה סתם "חרטא". זה לא חרטא – אלה החיים שלנו." בפוסט שפרסם בפייסבוק וקורא למובטלים להצטרף לארגון החדש הוא כותב: אנחנו מעל 800,000 מובטלים, שממשיכים לקבל פירורים של צדקה מהמדינה. 500 שקל בפסח, 40% דמי אבטלה, מענק משפיל לעצמאים. אנחנו לא דורשים צדקה - אנחנו דורשים צדק! אם ההוצאות שלנו ממשיכות כמו שהן היו, אין סיבה שההכנסה שלנו תיפגע, אפילו לא בשקל".
 

החודשים האחרונים הוכיחו שכשאנחנו לבד המנותקים בשלטון לא סופרים אותנו, אבל כשאנחנו מתאגדים - הם מתקפלים. שר החינוך קיבל...

פורסם על ידי ‏‎Yoav Hareven‎‏ ב- יום רביעי, 8 ביולי 2020
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה