השוק

למרות התנגדות נתניהו: חדרי הכושר ובריכות השחייה ייפתחו

לאחר שנתניהו הודיע כי הממשלה תגבש תקנות חדשות לפתיחת בריכות השחייה אך תשאיר את חדרי הכושר סגורים - אישרה ועדת הקורונה פתיחה של שניהם.  יו"ר הקואליציה זעם על שאשא ביטון: "אדיח אותך מתפקיד יו"ר ועדת הקורונה"
אילן שניג | 
יפעת שאשא ביטון, בריכות וחדרי כושר (צילום דוברות הכנסת, freepik, pixabay)
ועדת הקורונה הצביעה היום בעד פתיחת חדרי הכושר ובריכות השחייה, על אף החלטת הממשלה על סגירתם בשל התגברות מגיפת הקורונה. ההצבעה התקיימה זמן קצר אחרי הודעתם של ראש הממשלה ושר הבריאות כי גיבשו תו סגול מחמיר יותר לצמצום ההתקהלויות סביב הבריכות הפתוחות תוך תגבור האכיפה במקומות אלה. נתניהו ואדלשטיין ביקשו להשאיר את חדרי הכושר סגורים.
במהלך הדיון בוועדה, סגן שר הבריאות יואב קיש הזהיר מהשלכות ביטול המגבלות ופתיחת הבריכות וחדרי הכושר: "אני לא בהפחדות. הצו שאתם דנים בו הוא עצירת פעילויות שהן סכנה לבריאות הציבור כדי להימנע מסגר". שאשא-ביטון אמרה בדיון כי "יש לנו שתי משימות משמעותיות - להבטיח את בריאות הציבור ולהבטיח את הכלכלה והמשק. אנחנו יודעים בוודאות לגבי הבריכות שאין הדבקה". בתגובה, קיש אמר: "זה לא נכון".
בתום הדיון יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, אמר לח"כ יפעת שאשא ביטון: "אני מדיח אותך מתפקיד יו"ר ועדת הקורונה" וכבר שלח בקשה בנושא ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ איתן גינצבורג.
יואב קיש כתב לאחר הדיון בחשבון הטוויטר שלו: "חוסר אחריות בועדת הקורונה. בניגוד להמלצת הדרג הרפואי מקצועי מובילה יור הועדה שאשא ביטון קו של כניעה ללחצים סקטורילים. אנחנו במצב תחלואה שמחייב צמצום התקהלות, הועדה באקט פופוליסטי מאשרת התקהלויות בבריכות ופתיחת חדרי כושר. כשמובילים צריך  לדעת לעמוד מול לחצים, במבחן הזה היא נכשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה