השוק

מיקי זוהר נגד שר האוצר: "מנותק מהציבור, צריך לשקול את המשך הכהונה שלו"

יו"ר הקואליציה התעמת עם השר כ"ץ בוועדת הכספים. השר כ"ץ: "אתה דואג לבעלי האולמות כי לבן דוד שלך יש אולם". זוהר בתגובה: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כ"ץ?"
אילן שניג |  1
מיקי זוהר, ישראל כ"ץ (צילום עדינה וולמן/דוברות הכנסת, פייסבוק/ ישראל כץ)
נדמה כי מעולם לא שררו יחסים גרועים כל כך בין יו"ר קואליציה לשר אוצר. חילופי דברים קשים בין ח"כ מיקי זוהר לשר ישראל כ"ץ בוועדת הכספים. שיא העימות הגיע כשיו"ר הקואליציה מטיח בשר האוצר "הוא מנותק מהציבור, יש לו גישה אלימה ומתנשאת – צריך לשקול את המשך הכהונה שלו".

לאמירה הקשה הזאת קדמו חילופי דברים קשים לא פחות: ח"כ זוהר אמר: "צר לנו שיש שר אוצר מנותק מהעם", כ"ץ אמר בתגובה: "אתה בדעת מיעוט, אתה דואג לבעלי האולמות כי לבן דוד שלך יש אולם". ח"כ זוהר עקץ בחזרה: "שאני אדבר על העסקים של ישראל כ"ץ?".
השניים המשיכו להתעמת בטוויטר. השר כ"ץ כתב לח"כ זוהר: "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה." ואח"כ הוסיף ציוץ נוסף ובו הוא טוען כי זוהר משרת את האינטרסנטים: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".
 
ח"כ זוהר לא נשאר חייב ועונה בחשבון הטוויטר שלו: "אני מציע לו להירגע ולהתחיל לעבוד למען אזרחי ישראל תוך שימת דגש על קשב לצרכים ולבעיות. חבל מאוד שהוא מנסה להשליך עליי את ההתנהלות הכלכלית המנותקת שלו במקום להיאבק אך ורק למען הצרכים של הציבור. אמשיך להילחם למענכם, גם אם זה לא מוצא חן בעיניו."
 
גם השרה גילה גמליאל תקפה היום את זוהר ברדיו 90: "הפסקתי להתייחס לדברים שהוא מוציא מהפה. מאז שהוא יו"ר הקואליציה, כל הקלקולים בגללו. או שייקח עצמו בידיים ויקיים שיח עם הליכוד ונציגי הקואליציה ופחות כותרות - או שצריך להחזיר את דוד ביטן שינהל הקואליציה".
וח"כ זוהר ענה גם לה בחשבון הטוויטר שלו: ״כנראה שהעובדה שהיא וישראל כץ נתמכו יחד ע״י ״הליכודניקים החדשים״ הפכה אותם לבני ברית, חבל מאוד שגילה גמליאל מערבבת את שיקולי הפריימריז שלה בויכוחים מהותיים שקשורים לעתידם הכלכלי שלי אזרחי ישראל״.
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בפסילה ההדדית - שניהם צודקים, גם שפינוזה וגם פלסטף! (ל"ת)
    סרי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור