השוק

ההופעות חוזרות: משרד הבריאות אישר את קיומן בפורמט דרייב אין

הצעתו של שר התרבות טרופר אושרה ע"י משרד הבריאות, שפרסם את תנאי המתווה: בלי מכירת כרטיסים במקום, עד 200 רכבים במתחם ו-10 איש לכל היותר על הבמה - בשונה מהחוק המתיר 20 איש בשטח פתוח
איתי פת-יה | 
הופעה של היהודים, חילי טרופר (צילום פייסבוק/היהודים, ויקיפדיה)
משרד הבריאות קיבל את המתווה שהציע שר התרבות חילי טרופר וכעת ניתן יהיה לקיים שוב הופעות – בפורמט של דרייב אין. ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי.
לפי הסיכום, יותר להכניס 200 מכוניות למתחם אחד, כשגם ביניהן יצטרכו לשמור על מרחק של שני מטרים. כפי שסוכם לגבי אולמות הקולנוע, גם כאן תותר מכירה דיגיטלית של כרטיסים בלבד כדי להימנע מתורים בקופות. כדי למנוע תורים דומים / התקהלויות בשירותים שיוצבו במתחמי הדרייב אין, סדרנים יאפשרו בכל פעם רק ליושבי רכב אחד לגשת לשירותים. על כל 20 מכוניות יוצב סדרן אחד.
עוד נקבע, מה שעשוי להקשות על תזמורות ואנסמבלים רחבים, כי על הבמה יוכלו לעמוד עשרה אנשים בלבד, וזאת בשונה מההנחיות המגבילות התקהלות במקום פתוח ל-20 איש.  נגנים יצטרכו לעטות מסיכה במשך כל ההופעה, זאת למעט נגני כלי הנשיפה שיורחקו מעמיתם מרחק של 7 מטרים לפחות.
בדיון שנערך בשבוע שעבר בוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח אמר השר טרופר כי הצעתו לקיים הופעות בדרייב אין כבר אושרה אז ע"י המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' גרוטו והמתינה לאישור סופי של שר הבריאות אדלשטיין, שאם כן התקבל עתה. "התרבות היא הכרח ולא מותרות. אסור לבוא ולומר שהתרבות תחזור כשהמטוסים יחזרו", אמר אז טרופר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה