השוק

ועדת הקורונה הכריעה: חדרי הכושר יפתחו מחדש ואתרי התיירות יפעלו בסופ"ש

הכנסת ביטלה את הצו של הממשלה משבוע שעבר ואפשרה את פתיחת חדרי הכושר בתנאים מגבילים. הגדרתם של אתרי התיירות עדיין אינה ברורה דיה. לפי חוק הקורונה שאושר השבוע, הממשלה תוכל להוציא את הצו מחדש
איתי פת-יה | 
יפעת שאשא ביטון (צילום מסך, ערוץ הכנסת)
חדרי הכושר יפתחו מחדש ביום ראשון הקרוב, ואתרי התיירות ימשיכו לפעול בסוף השבוע. כך החליטה לפני זמן קצר ועדת הקורונה בכנסת בראשות ח"כ יפעת שאשא-ביטון מהליכוד.
לפי המתווה שאושר בוועדה, מכוני הכושר יצטרכו לצמצם עוד יותר את תפוסת הלקוחות, ב-40% פחות ממה שהותר להם עד כה טרם סגירתם. במסגרת זאת נקבע כי מספר המתאמנים בחלל המועדון לא יעלה על לקוח יחיד לכל 10 מ"ר – כך גם בשיעורי קיק, זומבה, ספינינג וקרוספיט. בשיעורי פילאטיס, יוגה ועיצוב הגוף לעומת זאת ההגבלה תעמוד על מתאמן לכל 7 מ"ר.
אתרי התיירות כאמור ישארו פתוחים, אחרי שבשבוע שעבר הורתה הממשלה על סגירתם. אולם יצויין כי ההגדרה על מהו אתרי תיירותי עדיין אינה ברורה דיה.
"אם המצב הוא שבינינו מסתובבים 200,000 איש שיש להם את הנוגדים כפי שפורסם בסקר הסרולוגי, אנחנו באירוע קצת שונה ממה שאנחנו נמצאים בו", אמרה היום יו"ר הוועדה שאשא-ביטון, "המחיר שאנחנו משלמים לא בהכרח תואם את מה שקורה בשטח".
עדיין קיימת אפשרות שהממשלה תהפוך החלטה זו של ועדת הקורונה, שכן בהתאם לחוק הקורונה שאושר השבוע, במידה ותוציא הממשלה צו שיוגדר ככזה הנוגע ל"נושא דחוף", לא ידרש אישור של ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת ביממה שלאחר הוצאתו. כך, כיפופי הידיים יוכלו להימשך כששבוע לאחר מכן הכנסת תוכל לבטל את הצו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה