השוק

ישראל קטורזה: "מקבלי ההחלטות צריכים לב, אומץ ושכל"

השחקן והסטנדאפיסט השתתף בדיון של וועדת הקורונה על מצב תעשיית התרבות בצל המשבר ופנה אל מקבלי ההחלטות: "עכשיו אנחנו צריכים את העזרה שלכם, איפה אתם? מחקתם אותנו"
אילן שניג |  4
ישראל קטורזה (צילום אביגיל עוזי, יחצ)
השחקן ישראל קטורזה הופיע בדיון בוועדת הקורונה בנושא מצב תעשיית התרבות בצל המשבר ואמר דברים קשים, שניכר כי יוצאים מהלב: "הקוסם נתן אפשרות לאריה הפחדן לקבל אומץ, הוא נתן לאיש הפח לקבל לב, הוא נתן לי, אני שחקתי את הדחליל, אני קיבלתי שכל, אלו שלושה דברים שאנשים שמחליטים צריכים לקבל על עולם התרבות, הם צריכים לקבל לב, אומץ ושכל". קטורזה המשיך ושאל איפה מקבלי ההחלטות עם התכונות האלה: "עכשיו אנחנו צריכים את העזרה שלכם, איפה אתם? מחקתם אותנו"

ישראל קטורזה מופיעה בוועדת הקורונה, ערוץ הכנסת
ח״כ רזבוזוב אמר בדיון: "כבר 5 חודשים עולם התרבות נמצא בהשבתה מוחלטת. מענקים אין. פתרונות אין. תשובות אין. הממשלה אפילו לא מקיימת דיונים בנושא" והוסיף "לא ייתכן שהממשלה משביתה תעשייה של כ-200,000 בני אדם, ואפילו לא מקיימת הערכות מצב בנדון. אין נתונים לגבי הדבקה, אין שום מידתיות או פרופורציה. השבתה מוחלטת בהינף יד ללא שום הגיון".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ד"ר קטורזה
    משה טמיר 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורונה אתה מוזמן להגיע לאחד מבתי החולים ולהיתנדב לטיפול בחולה קורונה . לאחר שתבין מה זה לחלות בתקווה שלא תדבר כמו הרבה מהצוות הרפואי שנידבקו.אז תבקש לפתוח את הבנות להופעות שיכולות לגרום לאנשים לחלות
    סגור
  • 3.
    את הציבור מעניין אוכל ולא תרבות זה ישאר לכשיהיה כסף (ל"ת)
    משה 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ישראל דואג לישראל רק! מעצבן (ל"ת)
    ישראל 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קטורזה
    איציק 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מי שלא אוהב אותך, ישראל קטורזה. אתה מבקש לב, אומץ ושכל, זה בדיוק מה שנעשהכדי לשמור על בריאותנו. אומץ,שכל ולב בדיוק הפעולות המתבקשות ויש עוד דברים שצריכים להגביל. המצב רע וגם אתה מודע לכך. שמירה על משפחתך ומשפחות אחרות ובכלל על כולם, הם פועל יוצא מאומץ, לב ושכל. הפרנסה חשובה, אך הבריאות יותר.
    סגור