השוק

טמפו נכנסת לשוק הקנאביס: חתמה על הסכם עם נקסטייג'

חברת המשקאות חתמה על הסכם עקרונות עם נקסטייג' קנאביס אינוביישן וצפויה להקים חברה משותפת שתעסוק בפיתוח טכנולוגיות לייצור מוצרים מבוססי קנאביס לתעשיית המזון
שרון טל |  2
טמפו נכנסת לשוק הקנאביס (צילום ויקיפדיה, freepik)
חברת המשקאות טמפו צפויה להקים חברה משותפת לייצור מוצרי מזון מבוססי קנאביס עם נקסטייג' קנאביס אינוביישן, כך לפי הסכם עקרונות עליהן חתמו שתי החברות. הצדדים מעריכים כי  אישורי הבורסה הנדרשים להשלמת העסקה צפויים להתקבל עד לסוף השבוע הקרוב.
לפי ההסכם, הצדדים יקימו חברה משותפת בהחזקה שווה (50:50), וזו תעסוק בפיתוח טכנולוגיות לשילוב בתהליכי ייצור בתחום המזון והמשקאות וכן בייצור ושיווק מוצרים מבוססי קנאביס לתעשיית המזון והמשקאות.   
עוד סוכם כי הקניין הרוחני על המוצרים שיפותחו יהיה שייך לחברה המשותפת וכי הצדדים יתחייבו לאי תחרות בחברה המשותפת. על הצדדים להגיע להסכם מחייב תוך 90 ימים, ובמידה ולא יתממש הדבר, יוכלו לחזור בהן מההבנות.
אברהם דריזין, מנכ"ל נקסטייג' מסר: אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה ורואים בו צעד משמעותי לנקסטייג׳. טמפו היא כוח בלתי רגיל גם בישראל וגם מחוץ לה וכניסה של חברות תעשייתיות ברמה הזו היא קריטית לתעשיית הקנאביס. שוק המזון והמשקאות משולבי קנאביס נמצא בצמיחה אדירה בשנים האחרונות אבל ללא מותג אחד הבולט מעל כולם. אנחנו מאמינים שהחדשנות הטכנולוגית של נקסטייג׳ יחד עם היכולות והניסיון של טמפו יהיו כוח גדול בתעשייה. זו סנונית ראשונה לשיתופי פעולה מקומיים ובין לאומיים שנקסטייג׳ פועלת לייצר שיכניסו חברות מבוססות ועתירות ניסיון בתחומים שונים לפיתוח משותף ויקדמו חדשנות פורצת דרך״
טמפו נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בשוק המשקאות והמזון. היא עוסקת בייצור, ייבוא, שיווק והפצה של משקאות מסוגים שונים (אלכוהוליים, לא אלכוהוליים ומשקאות חמים). החברה נמצאת בבעלות בבעלות משפחת בר-בורנשטיין ויצרנית הבירה ההולנדית הייניקן (Heineken).
החברה איתה חתמה טמפו – נקסטייג׳, עוסקת בפיתוח מוצרים מבוססי קנאביס. החברה הוקמה על ידי חברת התרופות נקסטר במטרה להפוך למובילה עולמית בתחום. נקסטייג' צפויה להתמזג בקרוב לחברת מיקרומדיק הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ-21 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אברהם דורזין לא יכול לנהל קיוסק איך היא מנכל בכלל
    יד 09/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חרא ההנהלה
    סגור
  • 1.
    COOL
    רפ 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשמע מגניב לגמרי ??
    סגור