השוק

התקרית בגבול לבנון העבירה את המדדים בבורסה לירידות

מוקדם יותר במהלך יום המסחר, ניסיון הפיגוע של חיזבאללה הביא לירידה במדדים ת"א 35 ו-125 וכמוהם מדד הבנקים, מדד נפט וגז ומדד ת"א נדל"ן. מאז חלקם הספיקו לעלות בחזרה. תנועת הרכבים בצפון חזרה לסדרה
איתי פת-יה | 
צילום דובר צה"ל
מוקדם יותר ביום המסחר, ברקע התקרית מול כוחות חיזבאללה בגבול לבנון, כמה ממדדי המניות בבורסה בתל אביב עוברים לירידות. כך, מדד ת"א 35 רשם ירידה של 0.5%, ת"א 125 איבד 0.4%, מדד הבנקים ירד ב-0.85%, מדד נדל"ן ספג ירידה של 0.6% ומדד הנפט והגז עם ירידה בשיעור 2.6%. מאז ועד סוף יום המסחר האחרון המשיך לרדת, כך שמתחילת היום הסתכמה הירידה ב-3.6%. ת"א 125 ו-35 עברו חזרה לעליות, וגם מדד הבנקים עלה מעט, אולם סגר את היום בירידה של 0.56%.
בתום האירוע המתגלגל בגבול, בדובר צה"ל פרסמו כי מדובר היה בניסיון פיגוע של החיזבאללה שסוכל על ידי צה"ל. במסגרת זו בין 3 ל-5 מחבלים של ארגון הטרור הצליחו לחצות את הגבול בכמה מטרים בודדים לפני שנעצרו. בצד הישראלי והן בצד הלבנוני לא היו הרוגים.
"התצפיתניות ממרחב מוצבי הר דב זיהו את המחבלים ומאז הם נשלטו באש ובתצפית לאורך כל הזמן. פתחנו באש לשבש תכניתם והם נמלטו חזרה לשטח ללבנון. אין נפגעים לכוחותינו", כך לפי ההודעה שפרסם דובר צה"ל. תנועת הרכבים בצפון שבה לסדרה לאחרה שהופסקה מוקדם יותר, כן הונחו תושבי הגליל והגולן לשוב לשגרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה