השוק

סאפיינס רוכשת את דלפי טכנולוגיה ב-19.5 מיליון דולר

החברה הנסחרת בת"א ובנאסד"ק תרכוש את ספקית פתרונות התכנה לשוק הביטוח הרפואי בעסקה שתבוצע כולה במזומן. לעומת סאפיינס שהרווח התפעולי שלה צמח ב-2019, דלפי רשמה אז הפסד תפעולי
איתי פת-יה | 
רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס (צילום יוסי אלוני)
חברת התכנה סאפיינס רוכשת את דלפי טכנולוגיה בע"מ ב-19.5 מיליון דולר במזומן. הנרכשת היא ספקית מובילה באמריקה של פתרונות תכנה בתחום הביטוח הרפואי. באמצעות העסקה מתכוונת סאפיינס להרחיב את פעילותה בשווקים המקצועיים הרפואיים ובתחום האחריות המקצועית בתחום הבריאות.
"אני שמח לקבל בברכה את צוות דלפי לשורותינו. הרכישה מאפשרת לנו לייצר ערך מוסף עבור לקוחותינו, תוך הגדלת נתח השוק שלנו בארה"ב, המהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור סאפיינס", אמר בהתייחס לרכישה נשיא ומנכ"ל סאפיינס רוני על-דור.
סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות היא חברה דואלית הנסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק המספקת ליותר מ-500 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל פתרונות המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. החברה מעסיקה כ-3,000 עובדים ומשרתת.
את הרבעון הראשון של 2020 סגרה עם הכנסות (Non-GAAP) של 90.5 מיליון דולר – גבוהה ב-17.9% מאלו של התקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-24.4% לכ-14.6 מיליון דולר, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון בכ-24.1% לכ-10.4 מיליון דולר.
דלפי נוסדה ב-1989 ומציעה מוצרים לניהול מדיניות, תביעות, ניהול פיננסי וניהול סיכונים. סך ההכנסותיה ב-2019 הסתכמו בכ-15 מיליון דולר, אולם בשנה זו רשמה הפסד תפעולי. לפי התחזיות של סאפיינס, הרכישה תתחיל להשפיע לחיוב על שורת הרווח ב-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה