עסקים

קופצת מעל הקורונה: הפלטפורמה לעסקים שהכנסותיה זינקו ביותר מ-80% ברבעון

פייבר הציגה זינוק של 82% בהכנסות לרבעון השני של השנה, כך שנראה שמשבר הקורונה לא הזיק לה, אם כבר להיפך. מנייתה זינקה ביותר מ-340% מתחילת השנה
רועי בהריר-פרל | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
משבר הקורונה משחק לטובת פייבר: האפליקציה הישראלית שמחברת בין נותני שירותים פרילנסרים לעסקים קטנים ובינוניים מציגה דו"ח רבעוני שמשקף זינוק של 82% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד ולראשונה בתולדותיה גם רווח תפעולי תזרימי של 3.1 מיליון דולר. זאת, בהשוואה להפסד תפעולי תזרימי של 4.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
הדו"ח החיובי מגיע לאחר קפיצה של מעל 340% בערך המנייה של החברה מתחילת השנה עד ל-104 דולר - כלומר, המשקיעים בהחלט ראו את זה מגיע. בסך הכל, הכנסותיה של פייבר ברבעון השני של 2020 עמדו על 47.1 מיליון דולר. על פי הודעת ההנהלה למשקיעים, המעבר לרווח תפעולי תזרימי התרחש זמן רב לפני הצפי לכך - בעיקר הודות למשבר הקורונה, שחיזק מאוד כמעט את כל ענפי הדיגיטל.
פייבר, שנוסדה ב-2010 על ידי מיכה קאופמן, הבעלים (לצד שי ויניגר), היא פלטפורמה שמאפשרת לכותבים, למעצבים גראפיים, למפתחים ולנותני שרותים אחרים להציג בה תיק עבודות ולקבל הצעות עבודה בהתאם לכישוריהם ולהצעותיהם. בעקבות משבר הקורונה גדל מספר המשתמשים בפייבר עד שהגיע בסוף יוני ל-2.8 מיליון קונים שמהווים גידול של 28% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
יש לציין כי הדו"חות של פייבר הציגו מגמה חיובית עוד ברבעון הראשון 2020 של  ושיקפו עלייה של 44% בהכנסותיה. כעת, התחזית האופיטימית לגביה נמשכת והצפי לסוף השנה הוא להכנסות שעומדות על 177.5-179.5 מיליון דולר בסך הכל ולרווח תפעולי של 4.5-6.4 מיליון דולר. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ערך המנייה של פייבר עומד על 104.22 דולר לאחר שב-31 ביולי הוא עמד על 91.57 דולר - כלומר, המנייה זינקה ב-12.5% בפחות משבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה