השוק

אאורה בלחץ מזומנים – ומוכרת עוד נכס בלב תל אביב תמורת 45 מיליון שקל

החברה מוכרת שטח של 587 מ"ר בפינת שינקין ומלצ'ט בלב תל אביב. התמורה תשמש את החברה לפירעון הלוואה בנקאית על סך כ-17 מיליון שקל 
מערכת אייס |  1
יעקב אטרקצ'י (צילום יחצ)
משבר נגיף הקורונה ממשיך לטלטל את חברות הנדל"ן הגדולות. הפעם מדובר בחברת אאורה השקעות שהודיעה באמצע השבוע על עוד מימוש של נכס יוקרתי באזורי הביקוש: החברה דיווחה על מכירת מקרקעין בשטח כולל של 587 מ"ר בפינת הרחובות שינקין ומלצ'ט בלב תל אביב – תמורת 45 מיליון שקל לפני מע"מ.
התמורה, שתשולם לאאורה עד ל-15 באוקטובר 2020, תשמש את החברה לפירעון הלוואה בנקאית על סך כ-17 מיליון שקל שנטלה בגין המגרש. יתרת התמורה, כ-28 מיליון שקל, תשמש את החברה כתזרים לפעילותה השוטפת.
מכירה זו מצטרפת למכירתן של שתי קרקעות נוספות על ידי אאורה, אחת בסמוך לצומת סביון והשנייה בפרדס חנה, עם תזרים של כ-40 מיליון שקל. עם מכירת הקרקע כעת בתל אביב, מגיע התזרים בגין מכירת שלוש הקרקעות לכ-68 מיליון שקל. במסגרת אסטרטגיה זו, כך דווח השבוע, החברה פועלת למכירה של קרקע נוספת.
אאורה השקעות, שבבעלות איש העסקים יעקב אטרקצ'י, השלימה באחרונה הנפקת זכויות בהיקף של כ-19 מיליון שקל, ובמימוש מלא של האופציות ייכנסו לחברה 24 מיליון שקל נוספים. כמו כן קיבלה אאורה התחייבות מהבנקים לשחרר עד לסוף השנה הנוכחית כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לורם
    אבי 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי שנזכור את ההיסטוריה של יעקב אטרקצי: היה מנכל חברת לורם,חברה ממשלתית בעלת קרקעות נרחבות בלוד רמלה ובאר יעקב. החברה הגיע לפשיטת רגל, ונרכשה בסכום של 3 מיליון שקל.
    סגור