השוק

אחרי פייסבוק, אמזון וטוויטר: אינטל תאפשר עבודה מהבית עד יוני 2021

הולכת בעקבות צעדיהן של ענקיות הטק פייסבוק, אמאזון וטוויטר, שאישרו אף הן לעובדיהן להמשיך לעבוד מרחוק. בנוסף, יש מענק כספי של 300 דולר לחודש בגין טיפול בילדים או הורים מבוגרים
אנגלינה יוסים | 
אינטל (צילום יחצ)
חברת אינטל הודיעה לעובדיה בישראל ובעולם היום (ראשון) כי יוכלו להמשיך לעבוד מהבית עד יוני שנת 2021, כחלק מהמשך מדיניות העבודה תחת מגבלות הקורונה.
אינטל תומכת בחזרה למשרדים, אך עם זאת ובהתאם למצב הנוכחי, תאפשר לעובדיה שמעוניינים בכך להמשיך לעבוד מהבית עד סוף חודש יוני 2021. זאת לאחר הצהרות פייסבוק, טוויטר ואמאזון כי יאשרו לעובדים להמשיך מהבית עד אמצע או סוף 2021.
90% מעובדי אינטל עובדים כיום מהבית. אינטל ישראל מעסיקה כ-13,700 עובדים ב-3 מרכזי פיתוח בערים חיפה, ירושלים ופתח תקווה. בנוסף, במפעל ייצור בקריית גת, במובילאיי, שאינם כלולים בעובדים שיוכלו להמשיך לעבוד מרחוק.
החל מה-1 בספטמבר 2020 ועד יוני 2021 אינטל תחל תכנית חדשה, במסגרתה ניתן יהיה להגיש החזר הוצאות חודשי בגין טיפול בילדים או עזרה עבור לימודים מרחוק כמו גם סיוע בטיפול בהורים מבוגרים - זאת בגין ימים שבהם מוסדות החינוך ובתי ספר, יהיו סגורים נוכח משבר הקורונה. המענקים יעמדו על 300 דולר לחודש ולעובדים סטודנטים 150 דולר.
שלישית, החברה תעניק שירות ארגונומי לכל עובד. ניתן יהיה להזמין עד הבית את הכיסא האישי מהקמפוס וכן לקבל החזר הוצאות עד גובה של 500 דולר לטובת רכש של ציוד משרדי ו-30 דולר מימון להוצאות Wi-Fi לחודש הקשורות לעבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה