השוק

יוחננוף מתרחבת: רכשה חמישה סניפים של יינות ביתן ב-67 מיליון שקלים

רשת המזון "יוחננוף" גדלה ל-32 סניפים, ומגדילה את שטח המכירות של החברה ב-14%. עלות השיפוץ של הסניפים נאמדת בכ-30-40 מיליון שקלים, והעסקה צפויה להתבצע עד סוף אוקטובר

ניר קומם |  1
יינות ביתן יוחננוף (צילום פייסבוק יחצ)
על אף התפשטות נגיף הקורונה, שהניע את שוק המזון לכיוון קנייה אונליין ומשלוחים עד הבית, חברת יוחננוף ממשיכה להתרחב על הקרקע ורוכשת סניפים נוספים: ענקית המזון "יוחננוף", המונה כיום 27 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בבעלותה הבלעדית של משפחת יוחננוף, רכשה לאחרונה חמישה מסניפי הרשת "יינות ביתן" בסכום של 67.5 מיליון שקל. חמשת הסניפים שנקנו נמצאים בקרית שמונה, עפולה, טבריה, חדרה ותל אביב. שטחם הכולל משתרע על פני 8,600 מ"ר, כך ששטח המכירות של החברה כולה צפוי לגדול ב- 14%. חברת יוחננוף שיקפה כי היקף המכירות בחציון הראשון באותם חמישה סניפים מסתכם ב- 86 מיליון שקלים. עלות השיפוץ של הסניפים נאמדת בכ- 30-40 מיליון שקלים, והעסקה צפויה להתבצע עד סוף אוקטובר.
מניית יוחננוף, אשר הונפקה לציבור בבורסה הישראלית כחלק ממדד ת"א 90, זינקה מאז ההודעה על הרכישה ב- 3.06% ונסחרת ב- 16,490 אג' למניה. נוסף על רכישה זו, הודיעה החברה כי בכוונתה לפתוח ארבעה סניפים נוספים במישור אדומים, יבנה הירוקה, אשקלון ובאר שבע. המחזור הכולל של החברה מוערך בלמעלה מ- 3 מיליארד שקלים בשנה.
חברת יינות ביתן נמצאת בקשיים כלכליים ומוכרת את הסניפים כחלק מתכנית ההבראה של הרשת, שכוללת גם קיצוץ מחצית מעובדיה – מעל 1,000 עובדי חנויות ו- 120 עובדי מטה וגם סגירה של מרכז הלוגיסטיקה שלה ברמת הכובש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיזהרו לא לגדול יותר מדי. זה מסוכן כלכלית (ל"ת)
    מירה 08/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור