השוק

רציו השלימה מימון מחדש של 650 מיליון דולר לפרוייקט לוויתן

רציו חיפושי נפט אשר מחזיקה 15% מהזכויות במאגר לוויתן תחזיר 480 מיליון דולר בהם ההלוואה הקודמת, ריבית ותשלומים ללקיחת ההלוואה החדשה
אנגלינה יוסים |  1
אסדת לוויתן (צילום מתוך אתר leviathanproject)
הסכם מימון מחדש לפרוייקט ליוויתן בגובה 650 מיליון דולר נחתם מול "רציו חיפושי נפט" חברה בבעלות "רציו יהש" - כך מסרה החברה הבוקר (שני) שמחזיקה ב-15% מהזכויות במאגר לוויתן. המימון מחדש של החוב הבנקאי שלה נעשה באמצעות הלוואה חדשה לשבע שנים ובריבית ליבור+3.5%
הסכם המימון יכסה את ההלוואה הקיימת שעומדת על 450 מיליון דולר באמצעות ההלוואה חדשה, רציו תחזיר 480 מיליון דולר, כולל ריבית ותשלומים ללקיחת ההלוואה החדשה. מתוך כלל הסכם המימון שעומד על 650 מיליון דולר, 550 מיליון דולר יהיו זמינים למשיכה עם השלמת ההסכם, והיתרה בסך של כ-100 מיליון דולר תהיה זמינה למשיכה בהתאם לתנאים שנקבעו, שעיקרם גידול בהערכת התזרים מעתודות 22P.
לווייתן הוא מאגר גז טבעי במרחק של כ-120 קילומטר מערבית לחיפה, בתחום המים של ישראל בים התיכון. עלפי משרד האנרגיה, לוויתן הוא מאגר הגז הטבעי הגדול בישראל.
מנכ"ל רציו מימון, שי לוי, מסר כי "הסכם המימון יאפשר לרציו גמישות מרבית, מסגרות אשראי נוספות לפיתוחים עתידיים בלוויתן ויכולת להוריד את רמת המינוף של השותפות בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפתוח וועדת חקירה כיצד זרם לרוטלוי ליגד הכסף הזה? (ל"ת)
    רני 08/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור