השוק

דירקטוריון עדיקה נגד המייסד דדי שוורצברג: "מרשה לעצמו להוציא דיבתה של החברה"

שוורצברג פנה לבית המשפט בבקשה לגילוי מסמכים לפני הגשת תביעה נגד קבוצת GOLF שרכשה את עדיקא. שוורצברג: "מסרבים לבחון את אחריות בעלי השליטה למסכת פעולות אסורות ומזיקות". הדירקטוריון תקף בחזרה

אנגלינה יוסים |  2
דדי שוורצברג (צילום דנה קרו, ויקיפדיה)
הסכסוך בין המייסד דדי שוורצברג לדירקטוריון עדיקה מחריף: המייסד והמנכ"ל הפורש מעדיקה, דדי שוורצברג, הגיש בקשה למתן צו גילוי מסמכים לפני הגשת תביעה הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי בתל אביב הבקשה באמצעות עור דין גיא גיסין. הבקשה הוגשה נגד חברת האופנה עדיקה שבשליטת קבוצת GOLF, ונגד מספר חברי הנהלה בה, בהם מנכ"ל GOLF רביב ברוקמאייר, נופר מלובני ואבי פישר. שוורצברג דורש גילוי מלא של עדיקה להציג מסמכים ופרוטוקולים מישיבות דירקטוריון ותכתובות שנערכו עם בעלת השליטה.
המנכ"ל שפרש מתפקידו לפני כארבעה חודשים לאחר סכסוך עם קבוצת GOLF, שוורצברג, טוען כי דרישתו למנות בודק חיצוני מטעם הדירקטוריון לבדיקת מה שהוא שהגדיר כ"אירועים חמורים שהתרחשו בחברה" נדחתה בתחילת יוני 2020. לאחר מכן פנה לחברה בדרישה כי תמצה זכויותיה כלפי אבי פישר, רביב ברוקמאייר, נופר מלובני וכנגד קבוצת GOLF ל"קבלת פיצוי על הנזקים שגרמה להם התנהלותם כלפי החברה".
בבקשה נכתב כי "נושאי המשרה מסרבים לבחון את אחריות בעלי השליטה למסכת פעולות אסורות ומזיקות שהתבצעה בחברה או בקשר אליה, תוך שהם בוחרים להעלים עין מפעולות אלו".
על פי הטענה, בעלי השליטה בעדיקה, קבוצת GOLF וכלל תעשיות (כת"ש) שמחזיקה בשליטה ב-GOLF, פועלים ביחס לחברה תוך הפרה מובהקת של כללי הממשל התאגידי התקין. בנוסף לכך, מפעילים לחצים מתמשכים וחוזרים שלא כדין על נושאי המשרה בחברה, על מנת "לגרום להם לפעול תוך הפרת התחייבויותיהם על פי דין". מהלכים אלו הובילו לפרישתם של כ-15 נושאי משרה ועובדים בכירים בחברה, לרבות מנכ"ל החברה בחודשים האחרונים.
דירקטוריון עדיקה מסר כי "התנהגותו של דוד שוורצברג, ממשיכה להכות בתדהמה את כל המעורבים בעניין. לא יעלה על הדעת, כי מנכ"ל, שנטש עם שותפיו את הספינה באמצע משבר הקורונה, מרשה לעצמו להוציא דיבתה של החברה ובעליה באופן חסר תקדים. דירקטוריון עדיקה מינה ועדה עצמאית, המורכבת מדירקטורים חיצוניים שלא היו מעורבים בנושא ובליווי משפטי חיצוני צמוד. הועדה בדקה את כל טענותיו של שוורצברג, הזמינה אותו להופיע בפניה ובסיום התהליך לא מצאה רבב בהתנהלות החברה. אנו גאים בחברה ובהצלחתה ונחושים להצעיד את עדיקה קדימה לפסגות חדשות". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיווק כושל
    אבנר 08/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולף סובלת מבעיות שיווקיות קשות
    סגור
  • 1.
    אבי פישר וחבורתו
    רן 08/2020/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מפתיע..גם דדי נפל בפח של אבי פישר
    סגור