השוק

צובעת את תל אביב בצהוב: פז תעביר את סניפי "סופר יודה" למותג YELLOW

קבוצת פז חתמה על מזכר הבנות לרכישת רשת 'סופר יודה', מתכננת להכפיל את כמות הסניפים ברשת ומאותתת לענקיות המזון על כניסתה לשוק הסופרמרקטים

ניר קומם |  2
סופר יודה, Yellow (צילום מתוך פייסבוק, ויקיפדיה)
קבוצת פז מתכוונת להפוך את "סופר יודה" המוכר לחנויות YELLOW, כך עולה מהודעת פז, שחתמה על מזכר הבנות לרכישת חברת "סופר זול בן גוריון", המפעילה את רשת "סופר יודה" בתל אביב.
"סופר יודה", בבעלותו של יהודה גואטה, מפעילה 16 סניפים ברחבי העיר תל אביב ובעלת מחזור מכירות שנתי המוערך בכ-300-400 מיליון שקלים בשנה. הקבוצה מדווחת כי השלמת העסקה והתנאים הסופיים תלויים בהמשך המשא ומתן בדיקת נאותות ואישור הרשויות.
מאז הוקמה רשת חנויות הנוחות של חברת פז בשנת 1999, נבנו סניפים בכל תחנות הדלק בחברה, אשר הפכו למנוע הצמיחה שלה. חנויות ה- YELLOW מונות היום 240 סניפים בפריסה ארצית, אשר חיזקו את העיסוק הקמעונאי בקבוצה. מפז נמסר כי בכוונת הקבוצה להעביר את סניפי רשת 'סופר יודה' למותג YELLOW, ובכך מצהירה כוונות על כניסה לתחרות מול ענקיות המזון האחרות הפועלות בתל אביב – שופרסל, רמי לוי, ו- AM:PM.
"בכוונתנו להתרחב ולצמוח בתחום הנוחות והקמאונעות מחוץ לתחנות הדלק", מוסר ניר שטרן, מנכ"ל פז. "רכישת 'סופר יודה' מהווה מימוש של האסטרטגיה החדשה בפז ואני בטוח שהיא רק הסנונית הראשונה. מטרתנו היא להכפיל את מספר הסניפים של רשת סופר יודה בתוך שלוש שנים מהרכישה".
פז, בניהולו של ניר שטרן, מנסה לחזק את זרוע הקמעונאות והמסחר שלה בשנים האחרונות. בעבר ניסתה לרכוש מניות מאדוארדו אלשטיין, בעל השליטה הקודם של שופרסל. ב-2019  ניהלה מו"מ עם נחום ביתן על רכישת השליטה בחברת יינות ביתן. אולם המו"מ נכשל על רקע החיכוכים הגוברים בין המנכ"ל דאז יונה פוגל ליו"ר אברהם ביגר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואיך יהיו המחירים ? (ל"ת)
    שלום 08/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תודה
    גל 08/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעכשיו אני יודע שאם הם באמת לא שומרים שבת בסופר יודה, אז זה אומר שגם ילו ופז יהיו מחוץ לתחום הקניה עבור דתיים וחרדים. נקודה
    סגור