השוק

דירקטוריון אל-על דורש הבהרה לגבי הסדר הונאת ביטוח שביצע כביכול קני רוזנברג

בנו של איש הנדל"ן האמריקני, אלי רוזנברג, קיבל היתר מרשות החברות הממשלתיות לרכוש את 45% מחברת אל-על תמורת 75 מיליון דולר. דירקטוריון אל-על מבקש לעניין בהסדר אליו הגיע עם ממשלת ארה"ב

אנגלינה יוסים | 
קני רוזנברג (צילום יוטיוב Centers Health Care, פייסבוק/אל על/ Yochai Mossi)
דירקטוריון אל-על שלח היום (שני) מכתב הדורש הבהרות לגבי הונאת ביטוח, כביכול, ביצעה רשת הסיעוד בבעלותו של קני רוזנברג, אביו של אלי רוזנברג. במכתב הרשמי דרש הדירקטוריון הבהרה לגבי ההסדר אליו הגיע קני רוזנברג מול ממשלת ארצות הברית בפרשת הונאת הביטוח, וקבלת עותק ממנו. בנוסף מבקשים לדעת האם אלי רוזנברג רוכש את החברה בשם אביו.
המכתב מגיע לאחר שבשבוע שעבר רשות החברות הממשלתיות נתנה היתר לאיש העסקים אלי רוזנברג לרכוש 45% מחברת אל-על תמורת 75 מיליון דולר. אלי רוזנברג, בנו של איש הנדל"ן האמריקני קני רוזנברג, הביע רצון לרכוש את חברת התעופה אל-על ולהפוך לבעל השליטה בחברה, למרות מצבה הכלכלי הרעוע.
רוזנברג, הוא צעיר בן 30 שעלה לישראל לפני מספר שנים ומתגורר בירושלים. רוזנברג פנה באמצעות תא"ל במיל' ראם עמינח כדי שיקדם עבורו את רכישת אל-על, אך חברת כנפיים, המחזיקה באל-על, הדפה את הצעתו לרכישה  בעבר, אך כעת לאחר אישור רשות החברות הממשלתיות לא נראה כי יש לה ברירה.
המדינה תומכת ברכישה נוכח מצבה הכלכלי הקשה של אל-על. כעת, נותרת השאלה האם הרכישה תתבצע טרם הנפקת המניות של אל-על במסגרת מתווה החילוץ של האוצר, או לאחריה. יש לציין כי רוזנברג מוכן לרכוש את אל-על מחברת כנפיים המחזיקה בה, עוד לפני דילול המניות שתצא לפועל בהנפקה.
בשבוע שעבר דיווחה משפחת בורוביץ', המחזיקה ב-38.33% מאל-על, על הפסדים הפסידה 18 מיליון דולר בחציון הראשון של השנה בחברת "כנפיים אחזקות" חברת האם של "גלובל כנפיים ליסינג". תמי מוזס-בורוביץ' ובן זוגה דדי בורוביץ', חשפו את הדו"חות הכספיים של גלובל כנפיים משקפים את המצב הרעוע בו עומד שוק התעופה כולו. 
מטעם אלי רוזנברג טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה