השוק

לאחר ששילשה את ערכה: WIX יוצאת לגיוס של חצי מיליארד דולר באג"ח להמרה

פלטפורמת בניית האתרים יוצאת לגיוס של 500 מיליון דולר באגרות חוב להמרה. תנאי ההמרה טרם נקבעו והחברה תאפשר הגדלת הגיוס ב-75 מיליון דולר נוספים במידה ויהיו ביקושי יתר 
מערכת אייס | 
ויקס (צילום pixabay, ויקיפדיה)
WIX משתמשת במומנטום שלה מהשבוע האחרון כדי לצאת לגיוס של חצי מיליארד דולר: החברה שמציעה פלטפורמת לבניית אתרי אינטרנט הודיעה כי תגייס 500 מיליון דולר באגרות חוב להמרה. תנאי ההמרה טרם נקבעו, והחברה תאפשר את הגדלת הגיוס ב-75 מיליון דולר נוספים למקרה של ביקושי יתר.
וויקס הגדילה את ערכה פי 3 ברבעון האחרון והגיעה לשווי שוק של כ-16.7 מיליארד דולר - כך עלה מהדוח הרבעוני שפרסמה החברה. הכנסות החברה ביום חמישי האחרון. ההכנסות ברבעון עמדו על 236.1 מיליון דולר, מדובר בעלייה של 9% לעומת הרבעון הקודם ועלייה של 27% יחסית לרבעון אשתקד. נראה כי וויקס מינפה את משבר הקורונה העולמי וניצלה את ההזדמנות להרחיב את פלטפורמת המסחר האלקטורנית, איקומרס.
עיקר הגדילה של וויקס היה בתחום האיקומרס שהוא המסחר באינטרנט. החברה זיהתה את הפוטנציאל בסגר הקורונה ושיווקה את האתרים שלה לחברות בכדי שיתחילו לסחור דרכה, בהמשך שיווקי זה הושקעו 120 מיליון דולר. 346 אלף מנויים חדשים הצטרפו ברבעון האחרון, המהווים עלייה של 17%, כעת מספרם מגיע ל-5 מיליון. ההפסד התפעולי זינק ל-53.7 מיליון מ-14 מיליון, זאת כתוצאה הגדלת תקציב הפרסום בתקופת הקורונה. לאחר פרסום הדוח הרבעוני המשיכה החברה במגמה החיובית ועלתה ב-1.65% במדד נאדס"ק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה