השוק

תוך 8 חודשים: GONG הישראלית הכפילה את שוויה פי 4 ל-2.2 מיליארד דולר

החברה השלימה גיוס נוסף של 200 מיליון דולר מה שהביא לה שווי חברה של 2.2 מיליארד דולר, פי 4 מלפני 8 חודשים, אז שווי החברה הוערך בכ-650 מיליון דולר. משבר הקורונה? לא בבית ספרנו
מערכת אייס | 
עמית בן דב אילון רשף מייסדי גונג (צילום צילום רמי זרנגר)
חברת GONG הישראלית, שנוסדה על ידי אילון רשף ועמית בן דב ומפתחת מערכת בינה מלאכותית לשדרוג השיחות של צוותי המכירות בארגונים, הודיעה אמש (רביעי) על השלמת סבב גיוס נוסף בהיקף של 200 מיליון דולר. לפני 8 חודשים, גייסה 65 מיליון דולר על פי שווי חברה שהוערך ב-650 מיליון דולר. כיום, שוויה מוערך ב-2.2 מיליארד דולר.
תקופת הקורונה שהביאה עמה מיתון והאטה כלכלית לכלל המשק, לא השפיעה על החברה כלל. בחינה של סבבי הגיוס הקודמים מראה כי החברה נוהגת לגייס כשהיא יכולה, ולא כשהיא צריכה, וכך גם בסבב הגיוס הזה – שארך כשבועיים בלבד, כפי שמעיד עמית בן דב, מנכ"ל החברה ומייסדה.
המוצר של גונג נחשב חדשני ופורץ דרך בהיקף השימוש בכלי ניתוח מידע עם תחום המכירות: המערכת מאפשרת לגופי מכירות לאבחן דפוסים ומגמות בנתונים ומעלה מסקנות המסייעות, בין היתר, להגדלת מכירות ולצמצום נטישת לקוחות. המערכת אוספת נתונים מדויקים על מספר השאלות ששואל הנציג במהלך שיחה, חלוקת הדיבור בין הלקוח לאיש המכירות, משך ההפוגות בשיחה ופרמטרים רבים נוספים.
חברת GONG נכנסת ל"מועדון חדי הקרן" – המועדון המצומצם והנחשק של חברות ישראליות ששוויין עולה על מיליארד דולר. החברה מעסיקה 350 עובדים בישראל ובארה"ב, ושואפת לגייס עוד כ-100 נוספים במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה