השוק

מנכ"ל קבוצת נעמן על רכישת רשת הום סטייל בכ-10 מיליון שקל: "רצינו מותג עממי"

קבוצת נעמן שבבעלות מוטי בן משה משתלטת גם על הסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות והופכת לגורם הגדול בתחומה. כתוצאה מהרכישה, הרשתות יאחדו את מערכי הייבוא והסיטונאות שלהן, אך ימשיכו לפעול בנפרד
אילן שניג |  2
דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ (צילום שירה רז)
קבוצת נעמן מרחיבה את עסקי הטקסטיל שלה. הקבוצה, בבעלות מוטי בן משה, רכשה 60% מרשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות מוזלות לממכר טקסטיל לבית והופכת לגורם הגדול בתחומה. דודי כהן, מנכ"ל נעמן אומר ל-ice כי המטרה היתה לרכוש מותג עממי שיצור סינרגיה עם מותגי הפרימיום של ורדינון ונעמן: "המטרה היא שיפור וייעול של הרכש ושל המטה וקניית ערכים אחד של השני. אנחנו נלמד אותם קימעונאות והם ילמדו אותנו רכש".
לגבי התוכניות לעתיד כהן מתכוון להשתמש בסטודיו שמחזיקה קבוצת נעמן ולעבוד על עהעיצוב והפרודקט של מוצרי הום סטייל. הרשתות ימשיכו לפעול בנפרד, אבל מערכי היבוא והסיטונאות יאוחדו.

מוטי בן משה, בעלי קבוצת נעמן. צילום: אניה בושמן
מחזור המכירות השנתי של נעמן הוא כ-350 מיליון שקל והיא מעסיקה 700 עובדים. החברה רכשה את השליטה בהום סטייל, המעסיקה כ-100 עובדים ובעלת מחזור מכירות של 60 מיליון שקל בשנה. האחים עופר ומשה גנזי מכרו את חלקם, כשהאחים רוני ואייל אסא שנותרו שותפים ומנכ"לים. ההערכה בענף היא כי נעמן השקיעה 10 מיליון שקל ברכישה.
דודי כהן מספר על הפריחה שחוותה החברה מאז הקורונה: "ביציאה מהקורונה חווינו התפוצצות, לקוחות ממש צבאו על החנויות. זאת היתה תקופה ללא מסעדות, אז אנשים בישלו בבית ובאו לקנות אצלנו את כל מה שהם צריכים וגם בתחום של הטקסטיל חווינו עלייה יפה. זה היה סוג של טירוף, פשוט רוקנו אותנו. בחודש יוני – למרות הירידה של מרץ ואפריל - היו מוצרים שאזלו במלאי. עם היציאה מהסגר, זינקו המכירות בנעמן ב-60% לעומת התקופה המקבילה, ובוורדינון ב-40%. אנחנו מסכמים 7 חודשים עם  גידול ברווח התפעולי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד מותג שמרגיש פרימיום...
    א,א 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נעמן לא באמת מותג...עוד רפליקה סינית
    סגור
  • וואו איך נעמן יעמדו בביקורת שלך???
    אייל 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בטוח שאתה מוביל מותג יוקרתי ומקורי בניגוד לרפליקה הסינית שחושבת שהיא פרימיום מבית נעמן. לך הביתה ילד
    סגור