השוק

פתיחת השמיים? אל על לא תטוס עד סוף ספטמבר

חברת התעופה הודיעה על הארכת החל"ת ל-6,080 עובדים, במקביל איש עסקים נוסף הביע עניין ברכישת מניות החברה. מנכ"ל החברה: "המרחק עד לתחילת פעילות טיסתית סדירה ומשמעותית עדיין רב"
אילן שניג | 
מטוס אל על (צילום Aeroprints.com /wikimedia)
אל על - הכי בבית בעולם. מסתבר שזה לא רק סלוגן, אלא גם המציאות עבור לקוחות החברה לפחות עד סוף ספטמבר. חברת התעופה האריכה את החל"ת ל-6080 העובדים שלה ולא מתרשמת ממתווה פתיחת השמיים. באיגרת ששלח מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין הוא כתב: "ההחלטה העקרונית על פתיחת השמיים מבורכת והיא סנונית ראשונה וחשובה. בשלב זה מדובר על מתן פטור מחובת בידוד לישראלים ששבים ממדינות ירוקות אך המרחק עד לתחילת פעילות טיסתית סדירה ומשמעותית עדיין רב".
החברה אמרה כי בימים אלה היא מבצעת פעילות מצומצמת של הטסת מטענים וכדי לחזור לפעילות מלאה צריך להחזיר את אמון הציבור. אוסישקין: "על מנת שנראה אנשים חוזרים לטוס, צריך שבמדינת המוצא והיעד יוסרו חובות בידוד, תהליכי הבדיקות (במידה וידרשו) יהיו קצרים, ולא פחות חשוב, צריך שאמון הציבור בטיסות יהיה גבוה".
ספיר מצטרף בכך לאיש הנדל"ן מאיר גורביץ', בעל השליטה בחברת ארזים, שהגיש בקשה דומה בשבוע שעבר, ולאלי רוזנברג, שכבר קיבל היתר החזקה של 40% ממניות החברה. עם זאת נראה כי שני הרוכשים החדשים לא יספיקו לקבל את היתר השליטה לפני מועד ביצוע ההנפקה של אל על, שנקבע ל-31 לאוגוסט. הבקשות מוגשות על רקע החברה לביצוע ההנפקה שבמסגרתה תגייס 150 מיליון דולר, ושבה התחייבה המדינה לרכוש את כל המניות שלא יירכשו על ידי הציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה