השוק

סנונית ראשונה? רשת המסעדות שהולכת לפתוח - בקטן

80 מ"ר, 30 מקומות ישיבה, תפריט מצומצם ושירות עצמי – ברשת מוזס החליטו להקים מסעדה קטנה, המבשרת את השינוי בעולם המסעדנות לימים שאחרי הקורונה; מנכ"לית קבוצת BBB: "כללי המשחק השתנו, הפרדיגמות המוכרות לנו נשברו"

ניר קומם | 
מסעדה (צילום pexels)
ענף המסעדנות הוא ללא ספק אחד מהנפגעים הבולטים ממשבר הקורונה. מגבלות ההתקהלות, צמצום הצריכה והנחיות הממשלה המתעתעות המקשות על ניהול מלאים ועובדים בטווח הארוך מאלצים עסקים רבים בתחום לצמצם את שירותיהם ואף להיסגר. עם זאת, הענף ככלל מביט קדימה ומבין כי כדי לא להיעלם מהמפה לחלוטין עליו לבצע התאמות ושינויים לאור המציאות העולמית המתגבשת, וכי הגיע הזמן להמציא את עצמו מחדש.
בשבוע הבא, תפתח רשת 'מוזס' מקבוצת BBB תת-מותג בקונספט חדש תחת השם moses shop''. הרשת החדשה תהא מושתתת על קונספט של סניפים קטנים, במרכזים מסחריים ובמיקומים מרכזיים. סניפי moses shop'' יוקמו על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, ויציעו כ30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות איסוף עצמי ומשלוחים. גם התפריט המוצע יהיה מצומצם, מהודק ועדכני, במטרה לייעל את ההוצאות על המזון ואת הקשר עם הספקים, ולמנוע הוצאות מיותרות. היקף ההשקעה בפתיחת הרשת החדשה נאמד בכ-2 מיליון שקלים. הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, תפעל בשיטת הזכיינות.

(הדמיית moses shop; יחצ)
"כללי המשחק בתחום המסעדנות והאירוח השתנו לחלוטין עוד טרם משבר הקורונה והמשבר שינה אותם אף יותר ושבר את הפרדיגמות אשר היו מוכרות לנו עד כה", טוענת אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB. "השקעת הון רב בפתיחת מסעדות גדולות ומרובות אורחים, כבר אינה רלוונטית בימים אלה, ולכן, על מנת להמשיך, להתפתח ולגדול יש לבצע מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית- מקומות קטנים ואינטימיים יותר, תפריטים מצומצמים ומהודקים יותר, תוך חסכון בעלויות מיותרות, בכוח אדם ובעלויות מזון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה