השוק

כלל ביטוח מתייעלת: תפטר מאות עובדים ותחסוך 100 מיליון שקל בשנה

'כלל ביטוח ופיננסים' תגיע לכדי חיסכון של 100 מיליון שקלים בשנה כחלק מתכנית ההתייעלות בחברה; המנכ"ל יורם נוה: "החברה חייבת להתאים עצמה לאי הוודאות השוררת בשווקים, תוך שימור העובדים האיכותיים שלה"

ניר קומם |  2
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יורם נווה)
הנהלת כלל ביטוח, בראשות המנכ"ל יורם נוה, חתמה היום על הסכם קיבוצי חדש עם ועד עובדי החברה שתוקפו עד לתאריך 31.12.2021. בשיחות שהתקיימו הבהירה ההנהלה את כוונתה להאיץ את תוכנית ההתייעלות, הכלולה במסגרת התוכנית האסטרטגית.
המשמעות העיקרית של התכנית: עד לסוף שנת 2021 תקטן מצבת כוח האדם בכ-375 עובדים ומנהלים. הפחתה זו בכוח האדם וכן פעולות התייעלות נוספות שינקטו, יביאו לחסכון בהוצאותיה של החברה בסך של כ-100 מיליון שקלים בממוצע לשנה, בשנים הבאות, וזאת מעבר ליעדים שנקבעו במסגרת התוכנית האסטרטגית.
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "יש לנו אתגר משותף להתאים את הוצאות החברה לעת הנוכחית מחד, ולחזק את כוח האדם האיכותי בחברה מאידך, באופן שיאפשר לנו להמשיך את מגמת הצמיחה של כלל ביטוח ופיננסים ולהשיא ערך לכל בעלי העניין שלה; אני שמח שוועד העובדים גילה אחריות למצבה של החברה, לאתגרים הניצבים בפניה ולצורך לחזק את איתנותה הפיננסית".
כלל ביטוח סיכמה את הרבעון השני בהצלחה יחסית, עם רווח כולל של כ-134 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-48 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. את ההצלחה רשמה 'כלל' הודות לרווח של מאות מיליוני שקלים בתיק ההשקעות (נוסטרו) שלה, שצמח משמעותית ברבעון השני של הקורונה. עם זאת, בחציון החברה יצאה בהפסדים קשים בסך של 356 מיליון שקלים. בחודשים האחרונים התחוללה סערה של ממש ב'כלל ביטוח', לאחר שנודע כי היו"ר דני נוה פעל להדחת המנכ"ל יורם נוה יחד עם בעלי מניות נוספים בחברה. הדבר אף גרר התערבות של הממונה משה ברקת, ולסערה תקשורתית סביב החברה. בהמשך לכך הודיע היו"ר דני נוה כי אין בכוונתנו לפעול לחדש את כהונתו באסיפות הבאות של כלל ובסוף השבוע סיים את תפקידו כיו"ר החברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עובדים
    גול 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שעיריית תל אביב תיפטר עןבדים מכל אגף ומחלקה 10 אחוז והרזרזות שיש לה תעביר לעניים ובעלי עסקים קטנים נא להעביר שר האוצר ויתר חברי כנסת
    סגור
  • 1.
    מצוין 2 מנהלים יפוטרו והשאר זוטרים
    רועי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמטפלים בלקוחות. שירות מס' 1
    סגור