השוק

גאווה ישראלית: צ'ק פוינט תמכור את הפלטפורמה של Siemplify ללקוחותיה

סימפליפיי הישראלית תמכור את מוצריה בתחום אוטומציית וניהול איומי הסייבר דרך ענקית אבטחת המידע צ'ק פוינט

ניר קומם | 
עמוס שטרן, גיל שויד (צילום מתוך אתר siemplify, פייסבוק/צ'ק פוינט)
חברת Siemplify (סימפליפיי) הישראלית, הכריזה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם חברת צ׳ק פוינט, במסגרתו תציע צ'ק פוינט את הפלטפורמה של סימפליפיי לקהל לקוחותיה.
סימפליפיי, אשר פועלת בתחום המכונה – SOAR (Security Orchestration Automation and Response), פיתחה פלטפורמה שמסייעת לצוותי מגני סייבר לזהות, לחקור ולהגיב לאיומי הסייבר השונים בהם הם מוקפים, במהירות וביעילות.
צוותי SOC (חמ״ל הגנה למתקפות סייבר) ברוב הארגונים מתקשים לזהות ולהגיב לאיומי סייבר ברשתות המורכבות שלהם עקב ריבוי התראות משלל כלים. במחקר שנערך לאחרונה, 68% מהמשיבים טענו שמחצית מההתראות שהם מנתחים הינן התראות שווא. המשיבים ציינו שהאתגרים הגדולים ביותר שלהם הם ריבוי הפעולות הידניות הדרושות בניתוח ותגובה לאירועים (52%), זיהוי האירועים הקריטיים ביותר (52%) והצפה של התראות (51%).
שיתוף הפעולה החדש צפוי לספק מענה ולסייע לארגונים לאבטח את הרשתות שלהם באמצעות אוטומציה של טיפול בהתראות וניהול אירועים, ייעול ניהול חוקי והגדרות ה- Firewall וכן על ידי האצת חקירות של תוכנות זדוניות מתקדמות.
"מגפת הקורונה האיצה את הביקוש ל- SOAR – תזמור ואוטומציה של תהליכי אבטחת מידע", אמר עמוס שטרן, מנכ"ל ומייסד שותף של סימפליפיי. "צוותי הסייבר שעברו לעבודה מרחוק זקוקים יותר מתמיד ליכולת לשתף פעולה על פלטפורמה אחידה, ליצירת  תהליכים עקביים ולבנייה מהירה של תהליכים שיתנו מענה לאיומים חדשים שצצים בתקופה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה