השוק

פרטנר זכתה במכרז בסך 40 מיליון שקל: תספק התקני מודם לילדים מעוטי יכולת

במסגרת הנגשת מערכת החינוך ללמידה מרחוק בתקופת הקורונה, משרד החינוך יספק מחשבים עם חיבור לאינטרנט לעשרות אלפי ילדים ממשפחות מתחת לקו העוני
אנגלינה יוסים | 
גלישה באינטרנט בתקופת הקורונה (צילום pixabay)
תלמידים ממשפחות מעוטי יכולת יקבלו מחשבים ניידים עם חיבור לאינטרנט: הגבלות מגפת הקורונה מחייבות את מערכת החינוך לעבוד למודל של למידה מהבית, דרך אפליקציית הזום. הסגר שיחל ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 ישבית את מערכת החינוך לשלושה שבועות לפחות וטרם ידוע מתי תחזור לשגרה מלאה. מאות אלפי משפחות בישראל נמצאות מתחת לקו העוני, והמשבר הכלכלי של תקופת הקורונה משך אלפי משפחות נוספות לעוני.
משרד חינוך ומשרד האוצר יצאו בפרוייקט הנגשת החינוך מרחוק למשפחות מעוטות יכולת, במסגרתו רכשו 144 אלף מחשבים ניידים עם גישה לרשת האינטרנט לילדים הזכאים לכך. פרטנר  זכתה במרכז על סך 40 מיליון שקל במסגרתו תספק 67.5 אלף התקני מודם סטיק המספקים חיבור לאינטרנט. ההתקנים יסופקו מיד לאחר החגים, ויכללו חבילת דאטה של 100 ג'יגה לגלישה על גבי הרשת הסלולרית של פרטנר, הפרוסה ברחבי הארץ.
המשנה למנכ"ל פרטנר, יובל קינן, אמר כי "אנחנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט כל כך חשוב של משרד החינוך, הן ברמה העסקית והן מבחינת ההשפעה והתרומה לצמצום פערים כלכליים-חברתיים והנגשת השכלה, ידע וגלישה באינטרנט לכולם".
סמנכ"ל חטיבת מכירות ועסקי, קוקי טרוזמן, אמר כי "תקופת הקורונה מציבה אתגרים בכל הנוגע ללימוד ועבודה מרחוק. הפתרון שלנו ישמש מעתה גם את אחד הארגונים הגדולים בישראל, את מערכת החינוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה