השוק

אסנס פרטנרס תרכוש מיצחק תשובה את החזקות דלק אנרגיה ב-46 מיליון שקל

חברת ההשקעות הפרטית שעוסקת בתחום התשתיות הודיעה כי תרכוש את מלוא החזקות דלק אנרגיה (39.3%) בחברת דלק תמלוגים. העסקה תתבצע בשני שלבים - תחילה יירכשו כ-12% מהמניות, ובהמשך תתפרסם הצעת רכש עבור לפחות 45% מזכויות ההצבעה של דלק תמלוגים
מערכת ice | 
מרים גז יצחק תשובה (צילום מיכאל יעקובסון ויקיפדיה אורי יואלס)
אסנס פרטנרס, חברת השקעות פרטית שעוסקת בתחום התשתיות בארץ ובעולם, הודיעה כי תרכוש את מלוא החזקות דלק אנרגיה (39.3%) בחברת דלק תמלוגים מידי בעל השליטה יצחק תשובה, תמורת כ-46 מיליון שקל.
לפי ההסכם שנחתם בין החברות, הרכישה תתבצע בשני שלבים: בשלב הראשון תרכוש אסנס פרטנרס מדלק אנרגיה כ-12.3% מהון המניות של החברה במזומן, במחיר 574.97 אג' למניה, ובסך הכל כ-14 מיליון שקל; ובשלב השני תפרסם אסנס פרטנרס הצעת רכש  לרכישת כמות מניות שתהווה לפחות 45% מזכויות ההצבעה של דלק תמלוגים.
מנכ"לית אסנס פרטנרס, מרים גז, מסרה: "תחום התשתיות עומד להתפתח מאוד בישראל ובעולם בשנים הקרובות, וביתר שאת - בעקבות מגפת הקורונה. אנו מעריכים שבחודשים הקרובים נכריז על השקעות נוספות. אנו רואים ברכישת דלק תמלוגים השקעה לטווח ארוך. רכישת נובל אנרג'י על ידי שברון מהווה שינוי מהותי חיובי, ובכוונתנו להחזיק בחברה לטווח הרחוק - תוך בחינת האפשרות להרחבת פעילותה בתחום".
כזכור, ביום ראשון הודיעה קבוצת דלק שבשליטת תשובה שבכוונתה למכור את החזקותיה בדלק תמלוגים. העסקה משקפת מחיר למניה של 574.97 אגורות, ומגלמת פרמיה של 30% ביחס למחיר המניה בנעילת המסחר בשבוע שעבר. יש לציין כי מניית דלק תמלוגים צנחה בכ-50% מאז תחילת השנה, והחברה נסחרת לפי שווי של כ-90 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה