השוק

בית"ר ירושלים בהודעה רשמית: חוגג יטוס לאיחוד האמירויות לפגישה עם משקיעים

מועדון הכדורגל מהבירה אישר את הדיווחים לפיהם אנשי עסקים אמירתים מעוניינים להשקיע בו, והודיע כי הבעלים משה חוגג צפוי לטוס בקרוב למדינה מהמפרץ כדי לקדם את המשא ומתן. "הזדמנות להפוך את בית"ר לסמל מוחשי לרוחות השלום החדשות המנשבות במזרח התיכון"
יואב איילון |  1
אוהדי בית"ר ירושלים, משה חוגג (צילום פייסבוק/משה חוגג, מועדון אוהדי בית"ר ירושלים)
במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אישרו את הדיווחים לפיהם מתקיימים מגעים בין הבעלים, משה חוגג, לאנשי עסקים מאיחוד האמירויות, שמעוניינים להשקיע במועדון. "אנו שמחים לאשר שמתקיים משא ומתן בין בית״ר ירושלים לקבוצת יזמים מאבו דאבי בנוגע להשקעה", נכתב בהודעת המועדון.  
לפי ההודעה, בתקופה הקרובה אמור משה חוגג הבעלים של המועדון להמריא לאבו דאבי על מנת לקדם את המשא ומתן מול אותם יזמים. זאת, ברקע טקס החתימה על הסכם כינון היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות ולבחריין, שייערך הערב בבית הלבן. 
עוד נכתב בהודעת בית"ר ירושלים: "מדובר בהזדמנות להפוך את בית״ר ירושלים למועדון דומיננטי בעל עוצמה בארץ ובעולם אשר יהווה בנוסף לכדורגל סמל מוחשי לרוחות השלום החדשות המנשבות במזרח התיכון, אשר משתלבות עם האמירה 'ואהבת לרעך כמוך' המלווה את המועדון בשנתיים האחרונות.
בשבוע שעבר פורסם כי אנשי עסקים מאיחוד האמירויות מתעניינים ברכישת בית"ר ירושלים בערוץ I24news בערבית. בהמשך דיווחה תקשורת הספורט הישראלי כי אכן קיימת התעניינות כזאת, ואף מתקיימים מגעים בין הצדדים. 
כידוע, חלק מאוהדי בית"ר ירושלים, ובמיוחד קבוצת האוהדים "לה פמיליה", ידועים בעמדות הימין שלהם וביחסם העוין כלפי המגזר הערבי והאיסלאם. בעבר טענו אוהדים של הקבוצה מהבירה כי לעולם לא יאפשרו לשחקן לשחקן ערבי או מוסלמי להצטרף למועדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם מוכרים את ביתר ואחר כך חצי ירושלים (ל"ת)
    עוזי 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור