השוק

לאחר שרכש את השליטה באל על: אלי רוזנברג פועל להחלפת הדירקטוריון

"כנפי נשרים תעופה" שבשליטתו של איש העסקים בוחנת מינוי דירקטורים חדשים: "השליח לשעבר למזה"ת של הממשל האמריקאי, ג׳ייסון גרינבלט ימונה כחבר דירקטוריון"
אנגלינה יוסים |  1
אלי רוזנברג (צילום יחצ בן חורין אלכסנדרוביץ')
בתום ההנפקה הציבורית של חברת התעופה אל על, הפך איש העסקים אלי רוזנברג לבעל השליטה בחברה, כשלחברת "כנפי נשרים תעופה" שבשליטתו תהיה החזקה של 42.88% מהמניות של אל על. החזקת "כנפיים" של תמי מוזס-בורוביץ' באל על, הצטמצמה לכ-15%.
כעת, חברת "כנפי נשרים תעופה" של רוזנברג פועלת למנות חברי דירקטוריון חדשים באל על. לקראת הפיכתה לבעלת השליטה בחברה בוחנת חברתו של רוזנברג מספר מועמדים בעלי ניסיון בתחום הפיננסים, המשפטים, הביטחון והתעופה למילוי תפקיד דירקטור בחברת אל על. המינויים יתרחשו מיד לאחר שתהפוך לבעלת השליטה בפועל בחברה. 
אל על גייסה 505.5 מיליון שקל (כ-150 מיליון דולר), כשמחיר המינימום בהנפקה עמד על 67.1 אגורות למניה. המדינה תרכוש כ-11.9%-15.5% מניות בסכום שבין 130-100 מיליון שקל. בעקבות ההנפקה, עלתה מניית אל על בכ-6% ושווי החברה צפוי להיות סביב 900 מיליון שקל.
"כנפי נשרים תעופה" מסרו כי "בהמשך להודעתנו כי לאחר שנהפוך לבעלי השליטה בחברת אל על ימונה השליח לשעבר למזה"ת של הממשל האמריקאי, ג׳ייסון גרינבלט, כחבר דירקטוריון, אנו פועלים בימים אלו באינטנסיביות על מנת למנות אישים ראויים נוספים בעלי רקורד מוכח וניסיון משמעותי ורלוונטי במגוון נושאים לדירקטוריון החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף יעופו השמאלנים מהדרקטרין,
    גרינצוויג 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן שמכהנים שמאלנים טפילים, קיים רק הרס וחורבן.
    סגור