השוק

קבוצת שלמה החזקות במו"מ על רכישת 50% מתלמה תיירות

הקבוצה בשליטת של משפחת שמלצר נמצאת בהליך ראשוני של משא ומתן ובדיקות נאותות, לקראת היתכנות לביצוע עסקת רכישת של עד כ-50% מהונה המונפק והנפרע של חברה העוסקת בתחום התיירות
 
אנגלינה יוסים | 
אסי שמלצר (צילום ישראל הדרי)
קבוצת שלמה החזקות בשליטתה של משפחת שמלצר, הודיעה אמש (שלישי) כי בוחנת רכישת עד 50% מחברת תלמה נסיעות ותיירות בע"מ. שלמה החזקות, מקבוצת שלמה, מסרה כי נמצאת בהליך ראשוני של משא ומתן ובדיקות נאותות, לקראת היתכנות לביצוע עסקת רכישת של עד כ-50% מהונה המונפק והנפרע של חברה העוסקת בתחום התיירות.
הדוחות של שלמה החזקות לרבעון השני ולחציון הראשון של שנת 2020 הראו כי משבר הקורונה פגע בקבוצה, שעוסקת בעיקר בתחום הליסינג בארץ ובחו"ל, בעקבות סגירתו של ענף התיירות. עם זאת, על אף שהחציון האחרון מבטא צמצום, עיקר ההפסדים היו ברבעון הראשון ואילו הרבעון השני מביע מגמת התאוששות והתאמה למצב החדש בשוק.
הרבעון הסתכם ברווח נקי של 68 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 67 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בהשוואה להפסד של 23 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2020, מדובר ברווח של מאות אחוזים.
כלל הכנסות חברת שלמה החזקות בחציון הראשון של שנת 2020 עמדו על 1.79 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.84 מיליארד שקל בחציון המקביל אשתקד. הפער ברווח הנקי בולט אף יותר – מרווח של 112 מיליון בחציון המקביל בשנה שעברה, לרווח של 45 מיליון שקלים בלבד בחציון האחרון, פער של 60%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה