השוק

פייבר פורחת: תגייס 400 מיליון דולר באגרות חוב להמרה

לאחר שגייסה 120 מיליון דולר בהנפקה בחודש יוני, פלטפורמת המסחר המקוונת יוצאת לגיוס נוסף בהנפקות אג"ח להמרה המיועדות לפירעון ב-2025. מניית החברה זינקה בכ-160% מתחילת משבר הקורונה
רועי בהריר-פרל | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
זירת המסחר המקוונת פייבר ממשיכה במסע גיוסי ההון שהחל לפני כחמישה חודשים, אז גייסה 120 מיליון דולר בהנפקת מניות. כעת היא מתכוונת לגייס עוד 400 מיליון דולר באמצעות הנפקת אגרות חוב להמרה, המיועדות לפירעון בנובמבר 2025.
השטרות לא יישאו ריבית קבועה, וסכום הקרן של השטרות לא יחויב. השטרות יהיו ניתנים לפירעון ב-1 בנובמבר 2025, ויהיו ניתנים להמרה בהתבסס על שער המרה ראשוני של 4.6823 מניות רגילות של Fiverr לסכום ראשי של שטר של 1,000 דולר, שווה ערך למחיר המרה ראשוני של כ 213.57$ למניה, המהווה פרמיית המרה של כ 40% למכירה.  המרות השטרות יוסדרו במזומן, במניות רגילות של Fiverr או בצירוף שלהן, בהתאם לבחירת Fiverr.
פייבר, שהוקמה לפני כעשור על ידי המנכ"ל מיכה קאופמן, מפעילה פלטפורמה שמחבר בין עובדים פרילנסרים ללקוחות בתחומים שונים. שווייה עומד היום על כ-5.4 מיליארד דולר - זאת, לאחר זינוק של כ-160% בערך המנייה במהלך משבר הקורונה, שאילץ פרילנסרים ולקוחות ברחבי העולם להתחבר במרחב הווירטואלי בלבד. הפלטפורמה של וייבר, שמראש יועדה לכך, צמחה עוד יותר.
ברבעון השני של 2020 - בין השאר, הודות לגיוס האמור של 120 מיליון דולר - ההצלחה הזאת באה לידי במספרים שהוצגו בדו"ח הרבעוני: ההכנסות צמחו ב-82% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ועמדו על 47.1 מיליון דולר - מה שהביא אותה לצמצום של 99% מההפסדים שצברה עד אז והעמיד אותה במצב בריא של איזון תקציבי.
הגיוס הענק שפייבר מבצעת כעת באמצעות אג"ח להמרה עשוי לצמוח אף יותר, עד ל-460 מיליון דולר, במידה שרוכשי האג"ח יבחרו לממש את אופציית הרכישה הנוספת שתינתן להם. עם זאת, כעת עדיין לא ברור מהם התנאים להנפקה, לרבות גובה הריבית ושער ההמרה למנייה. כעת, לאחר ההודעה על הנפקת אגרות החוב, עומד שער המנייה של פייבר על 152.5 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה