השוק

רשתות המסחר והאופנה: "לא נוכל לעמוד במתווה הקיצוני של משרד הבריאות"

התאגדות רשתות המסחר הודיעה כי היא נערכת לפתיחה של כ-18 אלף חנויות כבר בשבוע הבא. הפתיחה לא תהיה בערים אדומות. "המסחר אינו מדבק, הגיע הזמן לפתוח!"
שרון טל | 
התאגדות רשתות המסחר (צילום פייסבוק/דדי ריזל, יחצ, דימה טליאנסקי)
מימין לשמאל: דדי ריזל, יעקב הלפרין, הראל ויזל, אלי שפיר. צילום: פייסבוק, יחצ, דימה טליאנסקי.
לאחר שעשרות אלפי עסקים קטנים פתחו במרד והודיעו כי יפתחו היום (א') בניגוד להנחיות, מגיע מהלך מצד התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה בישראל. הארגון, המאגד בתוכו כ-400 רשתות קמעונאות, הודיע כי הם נערכים לפתיחה של כ-18 אלף חנויות החל מה-18 באוקטובר, תוך קריאה לממשלה לפתוח מיידית את המסחר.
"לא נוכל לעמוד במתווה היציאה הקיצוני של משרד הבריאות", אומרים בהתאגדות, "משרד הבריאות החליט לא לספור את המגזר העסקי. משרד הבריאות לא מבין מה שכל העולם כבר מבין, הדרך לנצח את הקורונה לא יכולה לעבור בוידוא הריגה של המגזר העסקי. אנו בטוחים שהקבינט והממשלה לא יאפשרו זאת ויכללו את פתיחת החנויות כבר בשלב הראשון של היציאה מהסגר".
כאמור, בארגון נערכים לפתיחה של כלל החנויות שאינן בערים אדומות, החל מיום ראשון, 18 באוקטובר. "יודגש כי בשום אופן לא נשתף פעולה עם גופים שיפתחו את עסקיהם בערים אדומות. בגל הראשון היינו סגורים כחודשיים. גם בגל השני שיתפנו פעולה לאור הודעתה הראשונית של הממשלה לפיה הסגר ייארך עד מוצאי שמחת תורה. המסחר אינו מדבק, הגיע הזמן לפתוח!".

ביום רביעי, 14 באוקטובר, בשעה 12:00, ייערך כנס וירטואלי של כל הרשתות בנושא היערכות לפתיחה מיידית של החנויות. בכנס ישתתפו גם נציגים של הנהלות הקניונים ומרכזי המסחר בישראל שיתנו דגשים לקראת הפתיחה המחודשת וכן תינתן סקירה על מכלול ההיבטים של החזרת העובדים מחל"ת.  
את ההתאגדות הקים דדי ריזל, יו"ר ועידת הקניונים ורשתות המסחר, וחברים בה בעלי  רשתות הקמעונאות, ההסעדה, האופנה והמסחר הגדולות בישראל: רונן נמני, בעלי קבוצת 'קפה קפה', הראל ויזל – מנכ"ל ובעלי קבוצת 'פוקס', יעקב הלפרין – מנכ"ל ובעלי 'אופטיקה הלפרין', רונן גבי רוטר – מנכ"ל קבוצת 'קסטרו', אבי שומר – מנכ"ל 'צומת ספרים', אלי שפיר – מנכ"ל קבוצת 'גולף', שחר תורג'מן – יו"ר 'בריל', גיא יקר – בעלי 'פלאפל בריבוע', וקרן שהם לוי – בעלי 'מיננה'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה