השוק

מחאת הקמעונאים: שמים פס על המדינה – ויפתחו בניגוד להנחיות

למרות שקבינט הקורונה החליט להאריך את הסגר עד יום ראשון בערב, ברשתות המסחר כבר נערכים לפתיחה בראשון בבוקר, בניגוד להנחיות. ברשימה: מרכזי ביג, צים סנטרס, קניון הזהב, דיזינגוף סנטר ונוספים
שרון טל |  1
קניון (צילום pixabay)
הממשלה אישרה אמש (ג') להאריך את הסגר עד יום ראשון בערב, אך בענף הקמעונאות לא מתכוונים לחכות, והודיעו כי יפתחו כבר ביום ראשון בבוקר: "אנחנו טובעים,  נגמר לנו החמצן, הוכח שהמסחר אינו מדבק, הגיע הזמן לפתוח!" אומרים בהתאגדות רשתות המסחר.
התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה בישראל, המאגדת בתוכה 400 רשתות  מסחר הפרוסות בכ-18,000 חנויות בכל רחבי הארץ והמעסיקות כ-300,000 עובדים, רואה בהחלטות הממשלה כבלתי סבילות, ולכן נערכות לפתיחה מחודשת.
בין מרכזי הקניות והקניונים שייפתחו: כל מתחמי BIG, כל מתחמי צים סנטרס, קרסו נדל"ן, דיזינגוף סנטר, קניון הזהב בראשון לציון, קניון ממילא בירושלים, ועוד. בהתאגדות הודיעו כי יפתחו בנוסף את כלל חנויות הרחוב ברחבי ישראל, למעט בערים האדומות - אופקים, אור יהודה, אלעד, אשדוד, בית שמש, ביתר עלית, בני ברק, ירושלים (בשכונות האדומות), מודיעין עילית, נתיבות, קריית מלאכי, רכסים, רמלה.
להערכת ההתאגדות, מדובר בכ-35% מסך החנויות המאוגדות בהתאחדות ובסך הכל, כ-6,300 חנויות, לא כולל עוד אלפי חנויות פרטיות בודדות שאינם משתייכות לרשתות ולהתאגדות.
מההתאגדות נמסר כי "ראשי ערים רבים הנחו את הפקחים העירוניים שלא לרשום דוחות לחנויות. במספר ראשויות אף הגדילו לעשות והוציאו את הפקחים לחל"ת כדי להימנע מרישום דוחות לחנויות. אנו בקשר עם ראשי ערים נוספים וכן עם בעלי קניונים ומרכזי מסחר נוספים כדי להרחיב את מעגל החנויות שתיפתחנה ביום ראשון, ה- 18 באוקטובר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד !!!
    יובל 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אסע מחנות לחנות ואקנה כתמיכה במחאה הצודקת !!
    סגור