השוק

ג'מבו סטוק בדרך ל-BIG: חתמה על הסכם בהיקף של 3.5 מיליון שקל

רשת הסטוק שבבעלות רועי ונונו תפתח את הסניף ה-12 בחיפה, וצפויה להתרחב בעוד 3 סניפים במהלך שנת 2021. ונונו: "אני מאמין כי בתוך זמן קצר, הסניף בצ'ק פוסט יחולל מהפכה"
שרון טל | 
רועי ונונו – מייסד, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק (צילום איגור אוסדצ'י)
​רשת הסטוק "ג'מבו" שבבעלותו ובניהולו של רועי ונונו, חתמה על הסכם בהיקף של 3.5 מיליון שקל עם קבוצת ביג מרכזי קניות, לפתיחת חנות ראשונה בשטח של 600 מ"ר במתחם ביג בצ'ק פוסט חיפה, כבר במהלך דצמבר הקרוב.
זאת כחלק מצעד אסטרטגי נוסף של החברה להרחיב את נקודות המכירה. במהלך 2021 צפויה הרשת להתרחב עם כשלושה סניפים ראשונים במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.
ג'מבו סטוק פועלת בישראל משנת 2016 ותמנה 12 סניפים עם פתיחת החנות החדשה בביג צ'ק פוסט. הרשת נחשבת למובילה בתחום מוצרי הכלבו והמוצרים לבית, ומתחרה ברשתות חזקות כמו MAX. שחקנית חדשה שבדרך לישראל היא JUMBO היוונית שחתמה לאחרונה על הסכם עם קבוצת FOX של הראל ויזל, אך נתקלה ברשת הישראלית בעלת אותו השם שנעמדה על הרגליים האחוריות ואף עתרה נגד השימוש באותו מותג מסחרי.  
לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "דריסת הרגל הראשונה של רשת ג'מבו סטוק במרכזי הקניות של ביג הינה צעד נוסף באסטרטגיה של הרשת להתרחב במיקומים אסטרטגיים ולהעניק לכל בית בישראל אפשרות ליהנות מחוויית הקנייה והמוצרים הייחודים והזולים של רשת ג'מבו סטוק. אני מאמין כי בתוך זמן קצר, הסניף בצ'ק פוסט יחולל מהפכה כפי שחוללו הסניפים של רשת ג'מבו סטוק שנפתחו בערים השונות ברחבי בארץ. יש ביקוש צרכני אדיר מהעוקבים שלנו ברשתות החברתיות ומכלל הלקוחות לפתיחת סניפים נוספים בערים שבהם אנו עדיין לא נמצאים והמיזוג עם קבוצת ביג יקרב אותנו לכלל הצרכנים בישראל".

רועי ונונו, בעלי ג'מבו סטוק וגולן איפרגן, מנהל נכסים בקבוצת BIG. צילום: יחצ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה